MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, april 23

bloggish tankar...

Kollade av mina superspy verry anavcerade statistik shit stuff...damn vafan fattar för det första nada...ena sidan då har man haft så in åt helvete många besök att man nästan...bara nästan tänker OUFF SHIT, halva sverige har fan bränt förbi.
Sen nästa...en handfull & nästa ännu fler?! Kan man inte synka ihop dom istället *S*.

Så hitta jag tydligen folk som länkat & läser...som jag inte hade en aaaaning om, WTF e det inte bara Nisse & ligan som läser?! Hmm...så nu har jag osynliga vänner *S*...alltid misstänkt det.. dom e ute efter min hjärna...suck it all out, diskret som aliens...gör det...mmm

Och HUR folk hittat hit?! Ah...menthol cigg sökning?! URSÄKTA jag tuggar tuggumi på sin höjd, men att kontaminera mina ciggisar med sånt...neheee tack!

Och massa smygrunkare som fått mina svordommar troligen servade som AHA...nu jävlar e det porr på hög nivå ...OUPS... orsakade mig just precis en mille till besvikna besök, fan det e ju en smart strategi egentligen skriva lite könsord & voila kan inte fixa bättre PR ens om jag vråla ut det på plattan...fast iofs de påtända skulle aldrig minnas det heller, så jahapps...klottra snusk i bloggen & skåda surfarna...fan vad grinfärdiga de måste vara efter sitt febrila scrollande, pulsen okar...och..WTF...AAAH LURAD?!
...ah just det...hehe den snuskigaste bild de kan hitta e en snorre som peka fuck you & ja...ett ass *ASG*. Så nu vet ni det! Scrolla på era snusk...förlusta er över mina dramatiska utsvävningar...gör det bara, jag e som en kalldusch i din heta rusch!

här e keyword listade...jag fnissar bara av tanken på vissa å vad de ansett av VAD de hamnat, eller va fan sökte de?! SOS larm eller?!

puppyass - Ja, om de visste mitt nick okej, annars...inga hundarslen här :D
du - du vad?
att - jaaa....and...mera då?
ska -imorgon kanske?!
own - Jo tack, jag äger gör vågen nu för fan...lyft häcken från stolen NU!!!
creapy - Kan jag väl oxå vara...ska se när jag spelar sajko va...mardröm direkt!!!
en -Vad ville du ha en för? Jag har fler ...?! Å vem sa du fick?!
monster - Jo då, det har jag i garderoben kanske, eller så är det JAG själv
your - mama? papa? Vad??? Känner du dom? Nä men då så, stick sa jag!
bild - finns väl på vissa inlägg svar JA, vilken bild sökte du sa du?
och - jaa..och bock lingonsnopp?!
förbi -Och vafan betyder det där??? Beblanda mig icke med sådant, jag e OSKYLDIG tills lexikonet kan bevisa va fan det snackas om va...
människa -Hoppas att jag e det, sist va jag det å vad ville du mig???
suzuki - Har jag inte dock, men ett smeknamn var det i detta fall ingen bil eller mc!
Fittstimm - Simmar på torra land, vaddå vill ni kategorisera mig redan?!
upp- Till toppen av tallen, passa så du inte slår av ballen?! (POET E JAG INATT *S*)
msn - Så klart har jag det, vaddå ville du låna eller?! Hell no, skaffa egen å stick!
kokt - Jo då...skallen e kokt ibland...e det ngt fel på det eller?!
personnummer -Ska du skita i, lämnar jag ICKE till dig...är du skattemyndigheten eller?!
strip - Nisse..nu är nyheten ute...på med paljettstringen, har växlat till 50 öringar ;)
avgasrör - Har jag nämt det?! När då? I villket samanhang?! Strange!
livet - Jo du, det e livat som fan här...hörs det inte?!

Jupps...särstudien är avslutad, blev jag klokare av den? Japps...kom på det ultimata sättet att locka in folk på studiebesök i förortsvildmarken, kom underfund med att jag e länkad lite här å var som jag inte hade en aning om & slutligen att INGEN vet HUR många som vart här... inte ens mina statistik prylar kan enas om ett egentligt svar så allt från 1000-10000, ja det e som lotto, gissa å vinn...eller bara försvinn?!

På tal om osynliga vänner *S*...fick ett sms å ba ey det e fest hemma hos mig, alla får komma?! Man bara...aha...vet din morsa om det här? Vem e du då ??DU står för alkoholen eller? Skiiiit bra jag kommer...me and my possy...my friends in deep blue sky!
(visade sig vara en snubbe som fylleringt fel på polares lur en gång & vi snacka & jiddra..men vet ICKE än idag vem fan han är)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha! Strippar endast för dig vet du Red men fan då ska du ha femtioöringar i kasse! Många! *S*

söndag, april 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ey Nisse...har en PAPPERSKASSE från IKEA, så du blir multi miljonär direkt *S*...hur det går med maskineriet vet jag icke... men du gillar ta risker, eller hur hahaha!

Vild å vacker...eller hur!!

söndag, april 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home