MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, april 24

SL exreme...no 2

Skulle steppa ner till bilen, för att hämta ut ytterligare en kasse käk...trippeti tripp...
Öppnar bakdörren, står med mitt ass i vädret & kraffsar efter handtagen... *VROOOOM* hör jag, kika över axel och där kommer bussen i bästa rallystyle?! Observera gatstump i område, här springer det barn, det cyklar barn...folk promenerar i sakta lunk med sina hundar...detta är då icke en motorväg!

Och vad händer?! Jo, jag känner att jag håller på sugas ur bilen...hamna under bussjäveln av hans hastighet och krafterna?! Återigen shitt majbritt...försökte återfå min balans...kravla mig fast runt bilen på någon höger...höll i för kung och fosterland, tänkte fan inte bli mördad av en buss! Och så den berömda tvärniten...tycker synd om de stackare på bussen som måste legat läpp i arsle av den inbromsningen! Sen hör man smällen...krasch brak bom bang...så hade bussen kört sönder häcken på taxin som stod vid vändplan!

Smart move...Hassan den förbannade kommer ut, skriker på sin hackande svenska om jävala idioten, dy blind? Galen? Är du knarkoman? Ta helvete du ska mörda mig? Det är 30 här, dy blind på ögan?! IDIOT! Sen en harrang turkiska...där han troligen skrek om att hans mor var en prostituerad, hans pappa pippa höns...för det lät inte direkt charmerande...vissa ord känner jag igen hehe...så jo, jag fatta att han var en åsnas son...så mycket kan jag!
Det ligger en tant på sidan av taxin...som slängt sig ner i ett försök att undkomma den röda oversized rallyfarkosten. Stackars Ulla Britt behövde säkert en ny höft och hjärta av det! Tanten var så gammal att gammal känns som purungt ord!

Ut kommer herr busschafför aka Rallybrallan...avspänd, som han just fått sig ett skjut och inte mejat en taxi och nästan mig med!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha...vikka äventyr fan..shiiiit...o att han sen bara softar ut ur bussen som om inget hänt! Vad hända med våran land! Hehe...usch...

måndag, april 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...jupps SL mina bästa vänner! Chaffisen var helt väck i skallen, man fick fan lust att smälla till han själv...bara för se om han hade en reaktion över huvudtaget!

Har fler horror resor att tillägga... så går det när man inte har bil, man utsätts för komunala mordförsök!

måndag, april 24, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Helvete vad hemskt!
Du är fenomenal på att beskriva saker och jag garvade högt åt taxichaffisens ord-harang och tänkte att så där vill jag också kunna prata.
Det är skönt att kunna få ur sig adrenalin och skräck med hjälp av ord.
Sen satte jag garvet i halsen då den tanten som var så där gammal råkat ut.
Hoppas så att hon klarar sig nu utan men.

Fy fan för folk som är så där som busschaffören. Eller busskaparen? Kanske han egentligen borde ha som titel?

måndag, april 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ankie, De borde kallas för just vad de är EN IDIOT BAKOM RATTEN...SOM RIDER BUSSEN!!!

Såg tant några dar senare...hon linkade iaf...sen om hon gjort det innan eller så, vet jag inget om. Men gamla tanter e ju fragila!

måndag, april 24, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

skönt att höra att hon linkade!
Och ja idioto är den fan.

tisdag, april 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Misstänker att det var samma offer som hörde på en tant, när hon höll på backa ut bilen från parkeringen!

Vi har nötter som kör buss...nötter och russin! Kalla det musli, andra kallar det lokaltrafik hahaha

onsdag, april 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home