MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, april 26

Sanningen om systrarna & bröderna Puppyass. La familja

Ankie har gjort en upptäckt, som är helt korrekt...har systrar som är lika galna som jag och samma humor äger vi alla, bröderna med.

Och ja, ibland är min blogg som ett kinderägg...man kan hitta komentarer som är minst lika roande som inläggen, en hemlig överraskning...fast leksaker...ja det får ni hålla er med själv. Blir så jobbigt annars att tejpa på skärmen, då ser jag ju inte vad jag skriver (även om jag uppenbarligen ändå inte gör det, med hur jag stavar mellan varven *host*)

Det är rätt skönt faktiskt, vi syskon har samma tvärsjuka humor...vi kan ligga i en hög och bara asgarva tills vi gråter, vifta på händerna...säga något och så dör vi åter igen av skratt. Morsan är väl likadan, fast ibland förstår hon inget av oss...vi bara skrattar tills vi kiknar & hon ger oss onda ögat, fräser att vi är sjuka idioter...det där var väl inte kul?!

Då...garvar vi ju ännu mer hehe...snälla som vi är. Men det sjuka är ju, vi är så många och vi alla har exakt samma humor. Känner syskon, där den ena är asrolig och den andra i det närmsta är det tråkigaste som existerar på denna jord, det torraste som går att finna & då är det ju inte lika kul...för vem ska man skratta med om inte sina syskon?

Fast...hehe...det är ju en berg och dalbana det där, lika snabbt som vi kan gurgla av skratt & snurra på golvet, så kan vi bli förbannade...när våra krig blossar upp, ja då är det inga såna där lugna historier, man säger du är dum, vänder på asset & drar...nej nej...det är på liv och död.

Det flyger saker, man säger sådana saker till varandra som andra människor skulle uppsöka en psykolog för att bearbeta i många år UTAN att komma över det, helt brutalt *S*.
Och vill det sig riktigt illa så slåss vi också hehehe...ja jävlars och inte ens våra slagsmål är vettiga... den som dödar den andra vinner först hahaha! Tror jag ska göra ett inlägg sen kanske, om fighter vi minns...hmm..*S* jupps vi är som krutdunkar som pyr, när man väl tänt stubinen är det KÖRT...kört säger jag! Antingen ducka eller spring för allt vad klackarna håller!

2 Comments:

Blogger mumrik said...

Roligt att höra om 'fungerande' familjer, men alla har ju inte den lyckan. Själv skrattar jag hellre med kompisar och vänner, såna som jag själv har valt. Familjen fick man ju på köpet och hade inget att säga till om. Om man bortser från min alldeles egna lilla familj på 2 döttrar och hundkrake. :)

onsdag, april 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja, man kan ju inte alltid ha turen på sin sida & ha syskon som är som rabiessmittade hamstrar...som man kan älska att hata ändå!

Och jo då, har kompisar som oxå har strange humor som oss...du vet väldigt ironisk, sarkastisk och svart! Men det är inte ofta man kan matcha m folk, de tycker jag evil som satan då jag gurglar av skratt.
Min far...har ICKE samma humor kan jag meddela som tröst! Han tycker vi är jävligt jäääävliga *S* men AHA...vad ska han göra åt saken mån tro? Grina eller skaka på huvudet och hur djävulens avkommor blev hans? Straff från gud? hahaha

onsdag, april 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home