MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, april 26

Ex vi minns...

Drog en repa förbi Nislons blogg & höll på svimma...TVÅ inlägg? Fan Nisse, jag e impad *S* och nehe då...inte mobbar jag dig, nej nej...jag har väntat på CSI uppföljaren bara!

MEN...iaf så hade han ett inlägg om contrymusik...och vips rassla det till i skallen...sheit hade ju ett rockande ex med förkärlek för just contry...som jag har liiiiiite svårt för pastar in min flashback från Nisse innan jag utvecklar lite...

Hade ett ragg som PLÅGADE mina öron med det, ringde och spela låtar för mig...i värsta fjortis stilen...man ba OKEJ NU STÖR DU MINA VIBBAR...sluta. Vänta vänta..den här är skitbra,så ylade han med i låten...man ba HÅLL KÄFTEN...sluta nu...JAG TYCKER INTE OM PÅ DIN MUSIK ELLER DIG, käften...så spanka man telefonen i bordet för att illustrera VAD man ansåg!Men näe...han bara yla och yla...så jag la på...HEJ DÅ BITCH! Ja...mina minnen...mmm *S* ville bara delge ett trauma, hört att det är bra att lufta såna!

Och ska inte ens berätta hur jag nästan grät...vi var i lära känna fasen ni vet, i hans fas innebär det dela musik...tack för den *plågad*. När han sa rock så tänkte jag...jaja rock heelt okej, så sa han gamla klassiker, jag i min vilda fantasi tänkte ÅÅÅH metallica eller sånt, enfaldig som en åsna kan man ju vara uppenbarligen!

Han kom förbi...med en TRAVE cd skivor "som du säkert kommer älska, jag känner på mig att du har samma smak"...tyvärr, hans radar var rattad så jävla far away från min stil så det fanns inte. Han plågade både min stereo och mig i timmar, lekte DJ....tryckte fram den ena efter den andra äckliga låt som han EVER hittat. Började sakta inse att för i helvete...mina öron kommer att blöda snart, det här är inte kul...försökte mig på lite förföriska blickar, för han skulle glömma den där jävla CD högen på 300 skivor!

Funkade det? Nej...han var så inne i sina skivor att om man ens skulle kickat han mellan benen, krossat familjejuvelerna så skulle han inte ens ha märkt det. Till råga på helvetet började han blunda och sjunga...asså jag har fan aldrig vart med om sådan kvinnomisshandel tidigare, borde fan vara straffbart! Sen kom hans contry skit fram...att jag var tårögd....berodde faktiskt INTE på texterna om slitna skor i kohagen...eller vad fan de ylade sig om....brödbit och hungriga magar...freakin white trash i trailerparken eller hur det nu löd, utan snarare insåg jag att det skulle bli en låååååång kväll, no pippish utan pippifågelsång, det kan faktiskt få en kvinna att storgråta, slita sitt hår och förtvivlat vagga i soffan...NEJ jag diggade inte...jag var i ett trauma för fan!

Jo det finns bra sånna låtar...sen existerar hans samling! Ordet magsjuk, för mig som spyfobiker var plötsligt ett gyllene mål, en vinst värld alla miljoner...en hobby att utöva konstant!
Jo då, den kärleken...alla mina amorösa tankar förvandlades till gyttja, fan han tar LIVET av mig!!!

Tillåt mig meddela att det blev ett abrubt slut på den kärleken...det finns gränser för hur desperat en singel kan vara, där är ett exempel på att nehe du slänger du ut en, så köar hela världen utanför din dörr ändå...eller så köar du för ett drinkbord och att skåda världen ur perspektivet "under bordet fyllan" en genuint trevlig vinkel...ibland faktiskt!!!

7 Comments:

Blogger Chribbe said...

*countrymusik* THE BALLAD OF PUPPY ANGEL

My little white trash lady
lived in a trailer park
I gave her cash for lovin'
layed together in the dark

When morning broke and I awoke
I found myself all tied
My little Puppy Angel stole
my cash left me to die

Now I lay upon this bed
wishing for her death
While she's spending all my cash
I draw my lasting breath

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

HAHAHAHAHAHA....Ah, Chribstern... tackar så mycket för bidraget, kan du köra den live med gitarr å rätt darr på rösten...så kommer jag att spela in den...smacka upp på bloggen!!!

torsdag, april 27, 2006  
Blogger Chribbe said...

En fredagkväll när du minst anar det kommer det ringa i telefonen, och när du svarar kommer två sköna stämmor stämma upp en vedmodig och sorgsen countrylåt som kommer få dina ögon att tåras och hjärtat att snyfta.

torsdag, april 27, 2006  
Anonymous Anonym said...

Håll i hatten och bootsen på! Vi ses i studion Chribstern. Det här är en singel FATTAR DU?!

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller...så lägger jag luren i en blomkruka, så ska du se vilken djungel det kommer bli!

Det kommer växa som aldrig förr *S*! Och du...den här fredan verkar som vi super åt varsitt håll...så sjung ni, kommer inte minnas ett skit ändå!

Lyft på hatten grabbs :) reddzo entrar stradan...ska viggla that ass & skrapa taket! Slå det om ni kan era hattifnattar *S*

torsdag, april 27, 2006  
Blogger Chribbe said...

Vi vet ju att du åker hem tidigare än vi ens har öppnat vår första Jäger. Sen försöker du stressa in oss till stan, och när vi väl kommer in har du redan åkt hem för att sussinanna, för det är ju så sent (kvart över midnatt eller vad var det?). *S*
Bara därför kommer en låt till, men tänk mer tidig Bon Jovi nu.

1.
Out on the streets close to midnight
The night is young and so hot
Fullmoon shining and the vibe is right
So baby show me what you got

2.
I search every corner of the city
You are nowhere to be found
I guess you went home, oh what a pity
Little Puppy straight homebound

Refr.
Midnight!
The clock strikes twelve.
Midnight!
You run home like hell.
Midnight!
Too tired to rock out.
Midnight!
Home alone no doubt.

3.
Jäger flowing through my bloodstream
Party time and it feels so right
Puppy sleeping dreaming sweet dreams
Passed out way before midnight

Upprepa refr.

fredag, april 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG* Men Chribba då...så fina sånger du skriver, hyllningar till mitt alterego...ah, snart har jag tillräckligt med material för att ge ut en CD, vi satsar bigtime... inte en singel, ska ha ett HELT jävla album!!!

Så keep it coming Chribba!

måndag, maj 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home