MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, april 26

Catfights vi minns...

Som sagt...lika mycket som vi kan skratta, kan vi slåss. Och nej, tro inte att vi har tjejslaggis... rivs, dra i håret och luftveva...
Killar kan ju börja få heta drömmar om syrror som slåss, lite gytja ovanpå...gärna i bikini, helst topless...men när vi bråkar så är det mer som utlimate fighting utan ring. Brutna naglar är det minsta som händer och ja...vi skulle säkert kunna filmat dessa äventyr & fått fans som gjort att vi måste bråka ännu mer!

Tror jag har nämnt det tidigare...jag slog ut en tand på ena syrran, hon bröt ett revben på mig... det märks fortfarande...har icke liksom läkt ihop, det fladdrar omkring ibland & hamnar "fel" så får man joxa med lungor & revben tills det hamnar på plats!

Har för mig brorsan slog ut en tand på tredje syrran, som sänkte han raklång. Kan säga som så... på akuten har vissa blivit sydda både här och där efter syskonbråk, den där kärleken vi har. Ärren talar sitt språk...de bleknar ihop med minnena...
Så klart, under perioder så snackar vi inte över huvudtaget...men ja, sen e vi som ler & långhalm igen. La familja...ingen kan bråka som vi *S*

Småkidsen vet att inte reta upp oss, bröderna har vi satt i lårsax...så de fått kämpa sig svettiga och fått sig på arslet så det vissla om det. Fast i dagsläget är ena brodern en biff...så där ligger man nog platt i backen om man skulle börja bråka som förr i tiden. Den andra brorsan försökte sig på en rond förra helgen, med fegis taktik...smällde mig i nacken eftersom han vet jag har min skada där, han är lika lång som jag...så han trodde sig ha en chans...fopp sa det så låg han på golvet, än har tanten inte tappat wresling greppet *S*.

Vi har en liten syrra, som fick för sig att hon skulle slå sig upp hierakin, dominera oss äldre och likt en lejonkull åkte hon på storspö av oss, grät floder och tyckte att vi var elaka fittor, även om hon drog igång bråket genom att först sitta och reta upp en med komentarer, men när man inte hakade på det, utan garva lite surt...ja då börja hon kasta stolar och skor på en...där hade vi vår limit INGEN kastar saker på OSS!

Åh helvete, tur hunden var kopplad... jag & stormtruppen bollade henne mellan oss...uppercutsen och smällarna haglade och om hon inte haft hjärnskador innan...så fick hon troligen det efter! Var säker på att hon skulle va blå & gul från topp till tå efter det, inte kunna sitta eller gå på 3 dagar!
Hehe...morsan skrek och grät nästan, vågade inte gå i mellan oss, tjöt att vi kommer döda henne...släpp henne, sennär det inte funka vände hon på steken...börja skrika på lillesyrran om att hur dum hon var som börjat tjaffsa med oss, hoppas hon lärt sig av sina misstag...bla bla.

Tur är väl att vi lugnat oss en aning...kanske mer för vi har små vittnen nu för tiden, eller något men tror att om vi skulle bli riktigt uppretade så skulle inte ens det hjälpa!

Det var lite shitt om det...nu fick jag besök å har ICKE tid att klottra!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe...usch såna fighter man haft me brorsan med...fast inte sååå som du o din familia har haft kanske...jag va sånt kontrollfreak som gick o höll mig o lät pucko-lill-brorsan hållas men sen kom droppen o jag flög på han...haha guud som man hade d...vi förbjöds t o m att spela Monopol av mamma för vi KUNDE helt enkelt inte spela tillsammans utan att d blev bråk...vilka tider d va :P
Nååågot bättre nu kanske hehe

Ha d så kul me besöket ida då o njut av o slippa datan :)

onsdag, april 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

wtf, jag slår inte familjen. inte snällt. men må du passa dej när jag blir sur *HOST*

onsdag, april 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Tillhör syskonkärleken...men jag e pang på, att samla på sig e farligt, har 2 sånna syrror...när de expolderar...SHEIT...bara kuta för livet *ASG*!

onsdag, april 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Du va för liten när vi rummla runt som tigerungar...men vill minnas att vi utvecklade en annan tortyr på dig...vi visade en blond barbie och du illtjöt!

Min puma...du va så kramig å snäll när du va liten, så dig hade man ingen anledning att spöa.
Men säg biffen, benet eller lebbelinan *S* eller...min gestapo...a fifan vi fightades jämt!

Skulle jag få sånna barn så skulle jag sälja dom!!! Herre gud, som rabiessmittade apungar hahaha sånna va vi!!!!

onsdag, april 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Killfighter vi minns: "Håll i mina briller"...Smock!....*S*

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Killfighter vi minns: Håll i mina linser! Vart fan e dom då...här de ligger i groggen!

Då börja man fundera lite...eh linser i vodka? Bra för själen eller bra för ögat?!

Sen var det bara smack bom bang & polissirener...nån drog i en...sen kuta vi som grisar...linserna försvann på vägen...eller så drack jag upp dem?! Minns inte så noga *S*

torsdag, april 27, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home