MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, april 26

Ex vi minns...betahannen & hans geniala moves

Hehe...ett annat ex...ja han var rolig egentligen! Han börja spela allan...typ "va vem är du" i telefon *suck* sånna pajasfasoner efter 3 månader...nehe...det är bara omoget & extremt pinsamt.

Så honom fimpade jag av, ville han köra den stilen sug min tånagel & ha det bra. Det roliga var att hans kompis höll stenhård koll på vad jag gjorde, varför jag inte ringde till åsna nummer 1... hade jag träffat någon ny? Vad vad vad? Han var the "undercouver superlöverspy" till åsnan aka "wanna be player but got playd the hard way"!

Så en gång efter en firmafest råkade los spionos locco komma på den briljanta idén att möta upp oss...för han då rååååkade vara in da hoods (troligen hade han suttit bakom en palm på krogen & videofilmat allt, säkerställt rapporten och lämnat det till playeråsnan. Tillsamans så hade de utarbetat en galet genial idé, så där som bara killar kan!

Jo då...vi kunde ju ta nattbussen från ett ställe, jag skratta & sa den går ju inte därifrån... rull rassel med ögon...eh, jo det är en ANNAN buss som OXÅ går förbi...garvade och ba...jaja shitbrain okej då! Börja trava på åt det håll...som jag viste exet jobbade på...man ba okej, är du smart nu eller, ska vi till "playeråsnan" eller?

OOOO nej inte alls, nä han vaddå jobbar han där? Näe! Gav syrran en "vad var det jag sa, idioter tänker smart" blick...hon gav mig en "fatta pisamt korkade de spelar" blick! Vi garva & han fick lätt nervryck i ögat...å nej, men återtog sitt pokerface "jag vet IIIINGET vad ni menar". Satte oss på bänken, tog upp en cigg...ska precis tända då jag ser under luggen...jahaps vem står där som på beställning?! AKA ÅSNAN?! Han spelade oxå "jag ser ingenting, åh tror det glänser på gatan...kan det vara en miljon" sen sträckte han på sig...snurra ett varv "jaa...det är tomt i stan idag hum hum" givetvis gjorde han ALLT för att undvika andra sidan gatan, där vi satt!

Shittmajbritt vad man fick hålla sig för att inte garva...sen ah, vi gick över "de förlorade brödernas återkomstkram 45 år senare" fick vi bevittna...*suckar*!

Några år senare (förra våren) så kliver jag å en polare ur en taxi...fnittrande fulla & så där assnygga som bara vi kan vara, ser i ögonvrån ett spattryck...vänder mig & vad skådar man?! The donkey him self håller på snubbla av sitt stirrande?! Hans polare börjar kolla på vad som tagit hans tunga ur bruk...hans skalle ur funktion...jo då, var det inte...jo ta mig fan det var HON ja...as in ME!

Troligen har han inte bearbetat chocken ännu, bruden som playa han stenhårt tillbaka & aldrig såg sig om...när hon klicketiklacka sitt ass away! Fick reda på att han dejtat en fd. polare till mig, skrattade gott...två nötter, ett under att det inte höll faktiskt! (fan..har inte jag redan skrivit om det här?...börjar bli senil *S* skitsamma det var & är ett kul minne)

*L*...sånna sköna minnen man har...freakin wonderbaar att tänka tillbaka på...gjorde massa mer elakheter åt han under tiden han spela åsna med mig. Fan jag är en evil hämnare igentligen... subtil, inte skickar jag kyckligfötter åt folk...jag bara mosar deras skallar som ingen annan kan!