MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, april 27

Imorgon iiiimorgooon...

Då ska puppyn göra stan osäker...nu var det länge sedan jag var ute & vi blir en hel liga. Ska skaka mitt ass & kvadda klackarna hade jag tänkt mig!

Visserligen kommer jag då inte kunna röra nacken på tre dagar, men det är det helt klart värt... så ser ni nån freaky looking chick i rullstol å nackspärr...jo då det ÄR jag hahaha! Eller rullstol var att ta i...jag kommer ta kontorsstolen och åla mig ner till ICA....ere nå fel med det eller?

Tyvärr lät min pessimistiska syster tydligt påtala att en tidig kväll är att räkna eller något sådant, men sorry svampen I know you...bjussar dig på en whiskey...några shots & sen får vi se när stället stänger...se soluppgången kanske rentav! MOHAHAHA I GOT A PLAN!

Och är man BF...så ska man verkligen passa på, för ingen kommer väcka en på morgonen med ett bungeyjump i sängen, rycka täcket av en och tillkräva en frulle!

Det var lite om mitt verry importante life ute i suburbia....dokumentera this :P

Har redan planerat kuppen nogrant, plockat fram pizzadelivery lappen & placerat på kylen... colan ligger där och väntar...jag ska ha en pizzafrulle...gluten or no gluten...I don´t give a shitt... ska ha mig en äkta "när jag var ung" bakfylle frulle!

Fan..undrar om man hinner med en repa till frissan & klippa till det bångstyriga tessar man äger?! Kanske en tub färg på...för att piffa upp sig, något som inte matchar pluffsögonen! Ah, har bytt allergimediciner...vips så vart man visst piggare, tänk så enkelt det kan vara ibland! Jag trodde jag drabbats av en svår influensa kallad nära döden-trött viruset! Ibland är man så stångad att man förvånar sig själv med sin dumhet!

And...så har puppyn infört dagisrutiner...ninnananna middag *S*....skiiiiitbra! Nu mår jag som en primadonna igen!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag läser ju detta efter jag läst de senare inläggen. Sorry Redgumman. Tråkigt som fan!

måndag, maj 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jepps...det blev fan inte som man tänkt sig direkt, men adda 1 ex, adda 2 vänner som väljer fel jävla ställe och VOILA..då jag hörde vart vi skulle, insåg jag redan att mmm...blir nog KAKKA KUL!!!

Men men...när folk tänker med plånbok så går det illa (50% off for birthdayfood)

måndag, maj 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home