MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, april 27

Jaga din svans grabben...

Ögade igenom lite på punkmummel...vad han nu heter...mumlish? Läste hans inlägg om det här med dejtande & stuff...sen såg jag en flingas komentar...ja fler var det med.

Och jupps, man har ju sett fler dejtställen...personligen har jag garvat när jag sett snubbar från SD på fler ställen, har inte skapat konto utan man får se X antal bilder oftast, eller så fronta de en person så där. Hur tänker man då? Sprida riskerna...sitta på 17 olika dejtställen & ragga?! För det sitter ju inte 17 till där från ställe1?! Så i princip loggar du på å av på 17 ställen med samma personer uder olika nic? Och jag har sett presentationer oxå "jag finns även på det stället under det nic" så listar de 5 andra?! WTF IS WRONG WITH YA?!

En tjej jag snacka med på sd, gav mig en rekomendation om ett annat ställe "mer seriöst" än spray?! Seriöst tänkte jag?!
Öh...för det första så är jag inte så seriös i mitt sökande, för det andra är man lite utav en räv på dejta...så klappar man inte händer å slår volter när person 23 samma dag säger Tjeeena sötis! Då blir man mer sådär...ah, du grabben...jag har en spegel hemma...var det nått du ville eller?!

Eller spraypolisen...som felsöker sidan efter stavfel, anfaller...blir man trött då eller? Gjorde ett litet experiment, på SD kan man skriva en vinnande rubrik va *S* eller jaja en RUBRIK, stavade medvetet fel på ett ord...bara för att testa vad som händer!
MYCKET RIKTIGT...damp in 3 upprörda killar som påpekade detta, en var aggro som fan tyckte man körde en colish style som man ba torska på för man inte kunde stava?!

SORRY FREAKY...men det var medvetet! Och seriöst...vem fan vill dejta språkpolisen?! Hur kul kan en människa vara som hetsar upp sig på sånt? I mina ögon...skaffa en hobby för fan & tagga ner...du kommer inte få ett diplom för du hetsar upp dig!

Har man taskigt självförtroende...ja, då är det rätt ställe för brudar att boosta sina egon...har aldrig hört så pinsamma saker eller sådana hyllningar som där. Det är fan värre en en apfull snubbe en lördag 02.45....som påstår att ens ögon är orsaken han lever eller något annat som man bara okej...andas å kom ner på jorden!

Och killar med taskigt självförtroende...de analyserar varje stavelse, hittar mysko kristiska undertoner i messen?! Eh...okej...om du tror alla är ute efter att dissa dig...så ska du nog inte dejta än kanske?!

Nä det e lite freaky på nätet, fast å andra sidan...läste ngt city sms...en kille yla nått om träffa tjejen framför sig i kön, signerat colan 11kr?! Seriöst...i en kö, hur många lägger egentligen på minnet vad personen bakom handlar? Och...är det inte större chans att fika om man bara frågar direkt? För då frågar man ju rätt person...så vet man...vad är det värsta som kan hända? Ah, bruden kommer vända sig om...asgarva skrika du är en sjuk idiot, hela macken kommer blänga illvilligt på den dumme fan?! Eller??? Jag är road av sms läsningen, och smartskaftet som gick ut med en mailadress...hur ska man veta VEM som är vem?! För det är väl inte så att folk kommer driva lite & maila eller?! Eller plötsligt har man addat 817 andra på msn än den man tänkte på?!

Och som mumlish nämde...så när det e nätdejtande så kan man knappast säga att man är den enda som träffa just den killen, eller snackar med han...alla söker...alla springer som yra höns... jagar sina svansar, ingen har tid att utveckla något...för...ah man kan ju missa drömdejten på vägen?! Gräset är kanske grönare på andra sidan...?!

Därför e jag lite less på nätdejtandet...för folk vet inte vad de vill, de vill något men vad...fråga och svaret är jag vet inte...jo kanske si å så här?! Nätdejta är mer ett lätt skjut...easy come easy go och gud nåde om du ens uttalar något som KAN anses vara betingat med krav eller en stavelse fel...för genast har de analyserat en höna av en fjäder?!
Eller så blir det så spontant att spontant blir fel...eller hur analysen går?! Jag har skådat fenomenet...har inte blivit klokare av det...eller jo, jag kan tolka signaler jag med *ASG*...skit snabbt!

Som för den kille jag skämta med om att droppa en burk på jamande kåta katter...genast var jag förvandlad till en hänsynslös kattplågerska, mitt mål i livet var att utrota dem...kill them all... han fräste om att han minsan har två sketna katter, så jag skulle passa mig?! ÖH...hade hund va.. om någon skulle säga, jag ska sparka hundar i röven för de skäller å skiter på trottoaren så skulle jag knappast hamna på trauma akuten, ta mig för hjärtat och skrika...din hundplågare, djurmisshandlare!

Lite humor måste man väl ha? Eller nehe...jag min oseriösa lilla bitch, nu ska jag kicka katter i asset & placera skärmen på huvudet på dem?! Folk är för seriösa ibland, de tolkar saker istället för att fråga om man skämta...adda en smily hjälper inte...för då kan det vara tal om SARKASM istället?! *S*...jaaa...folk e ju olika...vissa är supertråkiga!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Guuud, det är en hel vetenskap d där jävla nätdejtandet. Fast bra på många sätt men lätt att bli nonchalant. Man lär sig verkligen sålla bort folk o blir vääääldigt medveten om va d e för typ man e efter...hehe lite läskigt faktiskt...

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller hur...det räcker med tre mess, så vet man nästan!
Och ja...nätdejtandet kräver slipade kunskaper...även att läsa mellan raderna, för det är en massa guld som utlovas & sen är det mr. crap som levererar!

Säkert lika illa på grabbarnas front, skapade ett till konto och höll på pinka ner mig av garv när mr. "super seriös" kontaktar även den...självfallet med ORDAGRAN intro...hörde vi ekot som följde? Hur blir den analysen?! Och så har jag "dubbelsnackat" från den andra damn shitt...två bilder av en människa?! Hmm...något att tänka på kanske *S*...skrap på ytan kan bli strange ibland!
Coolast är de killar som listar ut att det e jag på bägge, dom gillar jag *S*...bright lights :P

torsdag, april 27, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ha ha. Ja nätdejtandet är en jäkla jungel.

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Inte bara djungel Kattis...det är DRAMA oxå *S*...absolute fab!

Så mycket spel...att alla sällskapsspel man ever spelat framstår som simpla i jämförelse med detta!

torsdag, april 27, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Ha ha..NU såg jag Robert Gustavsson framför mig, agera språkpolis på ett raggplejs in cyberspejs, fast på tv då så man kan se på..hihihahahaha..
Med de replikerna..
Man kan garva ihjäl sig ju åt de där jävla rättstavarnas diktatorerna.;o))

Önskar de fick syn på sig själva och fick skämmas nästan som busschaffören du berättade om, dvs med byxorna nere..
;)

lördag, april 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja men det e ju för mycket... sen råkade jag se en lirare på city sms som VRÅLA om rättstavnings kurser, han var skitirriterad på folk som stava tokigt och ej tvärsvenskt?!

Men seriöst att man orkar hetsa upp sig?! Jag menar...är det ordningspolisen? Pedanter på flykt?! Vad tvingar en till att yla om det?!

måndag, maj 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home