MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, maj 7

En natt med kärleken...


Visst är det underbart att det är varmt, att solen kommit. Med värmen kommer massor annat....

I natt var jag icke ensam i sovrummet, jag delade rum med flugan från helvetet! Det måste ha vart en blind idiot till fluga! Det eviga surrandet fick en att strongt fundera på hitta en tidning, ge fanstyget en omgång som han sent om sider glömmer! Orkade inte...

Zzzzz brrr zzz BOM... tystnad.... zzzzz brrr bom bom...tystnad... and so on höll fanstyget på. In i garderoben 14 gånger?! Asså din korkade jävel, nu har du knockat dig själv så pass många gånger att du borde veta att garderoben står där! Vafan leta du efter, ditt mongo???

Inte brydde sig flugfan om det...efter några varv till in i garderoben tycktes han fått sådana grava hjärnskador att han plocka lampan istället, eller...så kanske han ville variera sig! Troligen led han av tvångstankar!

Funderade på...om jag skulle kliva upp & dra igång dammsugaren...ge han en avsugning han sent om sider skulle glömma!!!

Vad fan sökte denna från helvetet uppstigna natt terrorist hos mig? Inte fan har jag skit hemma, eller ja, iofs finns det massa skit i garderoben, men inte sånt! Försökte han pollinera blommor? Varför kom han hem till mig? Vad har jag gjort för att reta upp flugornas herre så pass att han försökte sig på alla dessa självmordsförsök???

Det finns inget mer irriterande än just flugor, eller myggor oxå för den delen. Alltid när man ska sova kommer de & dansar runt en, det där monotona surrandet som får en att bli vansinnig, för att inte tala om att jag är snål med mitt blod, vill knappt att läkarna ska sno det...än mindre en myggfan.

Förhoppningsvis ger flugornas herre upp inatt, annars ska jag ge han lite hård kärlek, så ska vi se till att det bara blev ett one night stand i mörkret. Tänker icke utveckla en romans med han, han trampar på mina nerver, irriterande sattyg!!!

6 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

;´.)<--kolla små flygfän eller nåt va?
;o) Skojar bara lite.
Men herregud!
De är FÖR jävliga då de sätter igång och låter.
Konstigt nog låter ju inte alla myggor och flugor så där högt men vissa.
Värst är då de ska in i mitt enda hörande öra och hålla på.
Det är retsamt om nåt.

En gång fick jag faktiskt ett gammalt flugskal inne i örat som jag fick åka till läkaren och ta bort.
Var här på landet och en granne skjutsade mig in till Danderyd en tidig morgon.

Doktorn sa att jag nog fått min beskärda del av flugor i örat så jag skulle inte oroa mig för att det hände igen.

Den gången var det i mitt dövöra och det är ju uppborrat och radikalopererat så det är ett stort hålrum där som är som ett månlandskap.

Läkaren letade och letade och sa att nu var nog allt borta.
Annars kunde jag hälla nån dl matolja i det och skaka runt och tömma ut..
Men si, nähä!! där gick min gräns..;o)))

söndag, maj 07, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ååååh fyfan...det där låter som de gamla skrönorna om tveskjärtar som bygger bi i öronen å grejer.

URSH! Nu får man snart fobier oxå :S fy fan!!!

söndag, maj 07, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Nej ! Bli inte rädd!!

Det var i sovrummet här på landet där det ligger döa flugor och spindelväv osv lite överallt och jag rullar jämt i sängen som en propeller ,så därför hade nog den där ramlat in liksom.

Ingen fluga som flög in i örat frivilligt då alltså.
Ska inte ens behöva hända.

Men det hände mig och jag har ju uppborrat öra , även hörselgången är utvidgad, på den sidan.

Vanliga öron tror jag har öronvax, normalstor hörselgång och trummhinna så där ska det inte gå att få in nåt överhuvudtaget.
;-)

måndag, maj 08, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jupp, det finns värre...nämligen MYGGOR!!! Hate those bastards! Inte nog med att de envisas med att småsurra i ÖRAT på en utan de biter en också! *örk* Nä, utrota de säger jag bara!

tisdag, maj 09, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Saknar dig!!
-Det har väl inte hänt nåt?
OBS-->Var försiktig då du går ut eftersom ozonskiktet är så knas då det är så här varmt ute, att vi som har astma allergi kan reagera svårt på detta.

Spreja dig med allt du äger och har!

Kramelikramar!
Ankie

tisdag, maj 09, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nehe ankie...uppade just, vart så död, så jag har somnat när jag kommit hem. Inte blivit tid övers till att klottra!

Men aah, känns som jag fått astma...man kan inte ens andas längre!

tisdag, maj 09, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home