MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, maj 4

23 saker att göra i en hiss

  • 1 Om någon går emot dig, ryck undan och skrik, Tafsare!!!
  • 2 Gör explosionsljud då någon trycker på en knapp.
  • 3 Skrik Fallskärmar på! då hissen åker neråt.
  • 4 Då ni kommer fram till en våning, försök att bända upp dörrarna med fingrarna och spela oerhört överraskad då de öppnas automatiskt.
  • 5 Grimasera smärtfyllt och smäll till dig själv i pannan samtidigt som du säger Håll käft! För helvete, håll käft allihopa!
  • 6 Öppna din väska, kika in och viska lagom tyst, Har ni nog med luft där inne?
  • 7 Erbjud namnskyltar till de personer som går in i hissen. Bär din upp-och-ner.
  • 8 Stå tyst i ett hörn, med ansiktet vänt mot väggen. Säg inget, gå inte av på någon våning.
  • 9 Välkomna alla nya passagerare genom handskakning och be dem kalla dig general.
  • 10 Blockera dörrarna på översta våningen och insistera på att hissen inte ska röra sig ur fläcken förrän du hör kronan du släppte ner i hisschaktet slå i botten.
  • 11 Jämra dig och mumla fram, Åh nej, inte nu! Jäkla åksjuka...
  • 12 Rynka pannan och muttra, Måste gå! Måste gå!. Ge slutligen ifrån dig en djup suck och säg, Oj...
  • 13 Visa ett sår för de andra passagerarna och fråga om det ser infekterat ut.
  • 14 Gå in i hissen med en frysväska som det står mänskligt huvud på.
  • 15 Stirra på en annan person i hissen en bra stund och säg sedan högt, Du är en av dem!, varpå du går och ställer dig så långt från den personen som möjligt.
  • 16 Ha en handdocka med och prata med de andra genom den.
  • 17 Sjung, och be alla sjunga med.
  • 18 När det är tyst i hissen, fråga Var det där din mobiltelefon?
  • 19 Luta dig nonchalant mot knappanelen.
  • 20 Säg Undras vad de här är till för? och tryck på alla knappar. Glöm inte Nödstopp-knappen.
  • 21 Lyssna med stetoskop på hissens väggar.
  • 22 Rita en liten fyrkant med vit krita på golvet och annonsera den som din personliga yta.
  • 23 Bär Röntgenglasögon och flina mot de andra passagerarna som om du såg dem nakna.
  • Ulf Andersson said...
    Får jag föreslå en tjugofjärde: Skaka till i hissen och säg: Nej, inte idag igen. Nu missar jag tåget igen. Kunde ju självfallet icke låte det tipset ligga dolt bland komentarerna! Fler tips på dumheter...så förlänger jag listan PRONTO *S*

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Får jag föreslå en tjugofjärde: Skaka till i hissen och säg: Nej, inte idag igen. Nu missar jag tåget igen.

torsdag, maj 04, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hahahahahaha!

torsdag, maj 04, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ha ha ha! Underbart! Massor av fina tips där.

torsdag, maj 04, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Japps...den passa ju perfa!!! Tror man kanske skulle ta & testa någon imorgon bitti hahahaha.

Fan, borde ha videokamera & filma... smacka upp på bloggen *ASG* å helveti vad kul!!!

torsdag, maj 04, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

he he he!!...vill se som film, men iofs såg jag hela kittet i huvudet som en sån i alla fall..ha ha ha!!!
Måste lära mig det attans programmet moviemaker.
Men har sååå liiite konnceeentratioooonsförmåga alternativt allt för mkt, men de ggrna, får man ju vänta på i evigheter..hihi...;))
Tyvärr orkar jag nog inte greja med fotona i dag som jag sa förut.
Har varit så dutti i dag och pråmenderat i solens sken.:-)
-Sa jag det?
Senil är bara förnamnet.
Kram!

torsdag, maj 04, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ankie...välkomen till senilklubben, vem bryr sig... man kan väl inte komma ihåg allt!

Spelade fotboll i vårsolen idag... herregud, kondis som en flodhäst!

Same shit här...skulle fibbla med bilder, så jag kunde fixa den där bakgrunden jag tjattra om förut. Men ah...som om man orkade det oxå!

torsdag, maj 04, 2006  
Anonymous Anonym said...

*S* Hur roligt som helst! Listan skall testas då jag har en extremt stor och långsam hiss på jobbet.

lördag, maj 06, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nisse, för fan...det tycker jag verkligen att du ska göra!

Jag å ena syrran tänkte testa NK´s hiss någon dag hahahaha.... sen får vi nog kuta om vakterna blir sura!

Vi ska se om vi kan filma äventyret, med ljud oxå ;) då jävlars...*ASG* kommer på bloggen isf!

söndag, maj 07, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home