MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, maj 2

En timme lejter...

Happs...så var man lagligt ledig då, läraren tyckte gott jag kunde pillra navel idag! Så...nu är man då ledig med lättat samvete! Har jag kommit närmare det här med att hitta mina papper?
Ehum nej! Dock har jag mailat min lilla läkare om diverse prover jag vill göra...frivilligt låta de stjäla mitt blod, hacka mig i bitar & analysera resterna *S*...yepp, jag måste vara riktigt illa ute nu!

Vad har jag mer gjort då...få se här, klickat mig fram på expressens test...bilskoletest blev jag godkänd på, 1 fel. Polismanstecken 1 fel, Varningsskyltar 1 fel?! Men hur i hela helvete hade jag bara ett jävla poäng från godkänt på vägverkets teori då? Just det, hade bokat tid på bilskolan... ska plöja lite prov igen då...så man kanske hinner fixa det där körkortet det här året!

Mycket upprörande...så måste jag hitta mina vägverkspapper så jag kan boka en ny tid för provet då! Något som är mest upprörande är att de slutat sälja mitt ciggmärke, vilket innebär att jag tårögd får blossa på Marlboro lights...som gör att nu hostar man som en häst, blir möglig i halsen. Vilka problem jag har!
När man äntligen hade hittat bra cigg, rökt dem i flera år...vart så nöjd som bara en rökare kan bli...så pfft...räckte det tydligen inte att JAG rökte dem!

Undrar om jag ska ta ett varv till tvättstugan? Dra en repa med dammsugaren? Eller ska jag åka och storhandla? Eller ska jag åka till skattemyndigheten? Eller ska jag hitta papper...jaa...vad fan ska jag?!
Blir irriterad på mig själv nu, hur seg kan man egentligen vara?! Va?!

Visst är det fruktansvärt spännande om att sitta och läsa när jag tänker högt?! *L* Kan tänka mig om man sitter på jobbet nu...så blir man ju sååå motiverad av att läsa om en seg jävel som lyckats mygla sig loss, bara för att stirra på en burk & tänka högt!

Fan, jag har glömt bort vad det var jag egentligen skulle skriva...den lata pessimisten tog över tangenterna! *SUCKAR HÖGT, PILLAR MIG I NAVELN...* hahaha...hittade en handikapp symbol (känner mig lätt handikapp nu), klicka på den...fick höra en jävla fjantig röst som rabbla siffror, jag med mitt minne...hahaha ska jag ens komma ihåg den kombinationen?! Åh herre gud, tror det är dax för kaffe nu hahahaha

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

yeah yeah, så låter det alltid :)

Se bara till att va klar i tid imorrn sessan.

tisdag, maj 02, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja det är ju lättare att få en ride till månen än till stormarknaden uppenbarligen! Men fötterna funkade idag ;)

Och DU din illegala invandrare ska väl knipa, glöm inte ta med dig det blå gula diplomet imorgon.

Har du testat handikapp grejen hahaha?! Du måste!!

onsdag, maj 03, 2006  
Anonymous Anonym said...

*ASG* Behöver faktiskt inte ta med mej det..

Wazzup handikap?

onsdag, maj 03, 2006  
Blogger RedAngel said...

Säger bara...fan ta dig om de frågar efter det & vi åkt hela vägen.
Då kommer jag strypa dig på plats! För jag vill minnas att Silly fick ha med sig sin! Ring å kolla med henne för säkerhets skull!

AND...don´t be late

onsdag, maj 03, 2006  
Blogger RedAngel said...

och handikapp...klicka på den lilla rutan vid "Word Verification" lyssna...och försök komma ihåg den kombinationen :D

onsdag, maj 03, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Hittade också den där rullstolen, men har inget ljud inkopplat än..¨Lyssnar gärna, läser menar jag gärna om hur dina tankar går.
:))

torsdag, maj 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home