MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, maj 3

Crusing Nacka...

Så var man så bright att man tog sitt ass ut dit man hört att man omgående kunde fixa passet... Nacka?! Spana bara lite & så gav man sig av...jorå...det finns FLER stationer i nacka än en, Nacka strand, Nacka forum, Nacka...happs...i vilken jävla nacka låg polisstationen då?

Blev lurad att kliva av vid Järla av en fd. Nackabo...bara för att inse att ehum...ja där går en väg, där går en annan väg & där går en tredje väg och...jahapps en BRANDSTATION?! Fråga några om direktioner till stationen....mnja vet inte? VET INTE? Har ni ingen polisstation? Fan..är ingen kriminell i nacka, så de vet vart stationen ligger?

Stack upp till deras centrum...där måste det väl finnas? Nehe då inte ett ljud om det. Briljanta som vi var hitta vi Nacka Information...fick en karta...och tro på fan det finns TVÅ polisstationer?!
Helvetish...i min högt kriminellt belastade förort finns det inte en endaste...men i nacka har de TVÅ, freakin TVÅÅÅÅ?! Vi behöver minst 2 här oxå!!!

Och så började vandringen...så hittade vi äntligen rätt & vad händer då? Jo hela freaking systemet har kollapsat på obestämd tid, man kan icke tillverka några pass. Vad lycklig man blir då, då har man ju frivilligt motionerat i nacka då...till vilken nytta då?

Men solen sken...ehum...jupp! Så imorgon tänker jag RINGA och KOLLA att det funkar, tänker inte åka på rundtur bara för det är vackert väder och det får bli i stan, där det finns EN station med ETT namn och så slipper man trava runt i all evighet!

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Det högg till lite i magen av saknad då jag inser att vi inte längre är bebodda i den förorten längre..*buäääsnyftar!!*

Äsch jag kan sakna vad som helst för jag är hemsk vad det gäller separationsångest.

Skulle bergis kunna ge mig till att sakna en styckmördare jag sett på stan/bygden där vi bor ,,bodde om han gick och flyttade eller dog..*asgarv*

Nå aå då fick ni lite sol på er och motvillig motion i alle fall på utflykten efter pass och polis.
;)
Min kropp håller på att stelna av orörlighet.
Är fan rädd här då jag inte rör på mig mer än mellan säng, köksbord och dator.
Får nämligen mjölksyra i hela kroppen om jag försöker röra mig och sen får jag en mastodontkniv inkörd i ryggen efter bara några minuters t.ex matlagning.
+ en korvad muskel, ala stor i arslet..najs najs
Det kan bero på att vi nu bytit till fasta madrasserna igen i sängen.
(att jag gått upp över 10 kilo på bara nån månad kan ju spela roll också hum hum)

Förra gången hade jag svinvärk i 3 veckor och sen sa det bra poff så blev jag nästan helt bra i ryggen.
:-)
Får hoppas på det nu.
De fasta madrasserna var då nyinköpta och man måste lämna tillbaks dem inom 3 veckor, men det var läkaren som hävdade så tvärsäkert att vi skulle vänta med att lämna in dem då han VISSTE att ryggvärken skulle släppa på dagen 3 veckor.
Och tro på fan. Han hade rätt.
:-)) Den gången...

Har roat mig med att ropa in gardiner och blomsterplantor på tradera, medans jag mått illa som fan om nätterna.
Ska lägga in kort sen på dem och på hur det ser ut nu inomhus här, sen möbler börjar dyka upp och sen ska jag visa värsta naturfotona på ett gäng ormar vi sett i dag genom köksfönstret.

OBS!
Om du/eller nån annan är rädd för ormar så kommer jag varna noga i bloggen , innan, för att såna bilder dyker upp.
Dont worry!
;)
Kramelikram!

torsdag, maj 04, 2006  
Blogger RedAngel said...

klart...man saknar väl alltid lite grejor, men nu har ni ju finfina huset...pffft skulle inte sakna den här hålan direkt!

Möjligen min kära frisör & min gulliga kebab gubbe *S*...dom skulle jag nog sakna!

Det hade ju sina fördelar oxå... såg en snut som man kunde pipa HAFFA MIG BABY, HAFFA MIG... Jo då jag e såååå kriminell så du ska bara veta!!!
Så här...koppla mig så går vi hem till mig...måste ju visa bevisföremål A1 & A2.

Hehehehe...mmm så var det! Solsken å flirt

torsdag, maj 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home