MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 5

En kulturell dialog...know you Shake-speare

Utdrag av en dialog jag hade tidigare...ni kan nog gissa vem som är vem, men jag kände att OUFF...det var sådan kultur, sådan konst, sådan poesi och.... hm ja.. =0 ... i natt är detta en kulturblogg *S*



-Hmm...kanske din hobby att knyppla! Jag kan måla...med chokladsås?! Kan väl bli en tavla det med ;) fast...ett tillfälligt konstverk att avnjuta!

--...jaaa, de vackraste konstverken äro flyktiga... Se där, kan kanske bli poet av mig me en vacker dag!!! :D

-*L* Verkar ju finnas en talang där...men lova att inte sitta och läsa poesi för mig...eller snarare förvänta dig att jag somnar hahaha!

--...e ju det som är poängen...råttfångaren från Hamlet..eller var han nu var ifrån...å när du somnat...dåååå.... ;)

-*S* Och när jag somnar så är du...musfångaren från london eller?! hahahaha

--*asg* ...att inte jag såg den...ångrar jag djupt...men så rätt du har!!!