MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 5

Söders höga höjder, solskensfröjder...

För en gångs skull vaknade jag ungefär med tuppen, han ta en fika i solen på balkongen innan jag snubblade mig iväg till bänken... bara det e magic, sen värmen...solen...åh äntligen!!!

Så efter lekt verry importante på kursen, med vässad penna & block...pärmen redo för arkivering av verry ointressanta jävla papper som man alltid ska få...så brände jag till söder, vem vill gå hem när solen skiner (samt shoppa en vårjacka kanske?!)

Fick sånna ragg...ah fantastiskt, varenda psykbryt var på fri fot i solen *S* strippar av mig min finfina långärmade i en verry sensuell stil, väskan trassla in sig i MP3 sladdarna, samtidigt som luvan knöglat in sig under väskremmen... solbrillerna hängde på tre kvart...lyckades äntligen få av isoleringsskyddet innan man svimma av värmeslag (en syn för gudarna vill jag lova) i min ögonvrå ser jag att något kommer emot mig i hög hastighet...det kommer två farbröder i rullstol som nära på kör ihjäl varandra för att komma först?!

Im damn hott...så gamlingarna fick hjärtslag av att skåda denna erotiska stripp mitt på götgatan, eller? Tittar på dem, när de tvärnitar två millimeter från smalbenet...de bara ler...mummla nått, sträcker fram en lapp?! Herregud syns det att man e singel? Ska man få PRO ragg nu?!

Höhö säger han som återhämtat sig så pass att han kan ljuda något...stirrar fortvarande på han...kollar på lappen öööh? Så säger han...här har du lite att läsa om! Eh???
PEACEMAKER?! Vafan vad mena han? Först tänkte jag fredsmakare? Sen kolla jag på gubbsen...eh nää...måste vara sån där hjärtmanick han syfta på...min kollega garva...säkert en porrsajt med de där två! Vi garva asset av oss en sväng.

Så kommer nästa lirare...en gubbe på 130 typ...mummel mummel??? Eh va sa du sa du? Mummel mummel muuuuummel?! Han veva med ett paket cigg?! Vill du ha cigg? NEJ... mummel muuuuumel MUMMEL 20 spänn mummel mummel!!!!!! Hm...titta på han, jahaps... han e en såndär kriminell fan...han ska sälja svarta cigg, säkert doppade i cyanid oxå! NEJ TACK! VÄÄÄS hörde man, så rulla han iväg!

Vi snacka vidare...så kommer nästa lirare...amen vafan...det var Torsten, Sture, Hans Bertil och...ja...vette fan Torkil kom väl sist, han ville ha småpengar...så vi frågade till vad han skulle ha dem *ASG*...eeeh big misstake, han drog upp utdrag ur hans patientjournal samt levnadshistoria addade lite tvångsymptom och kryddade det men lite hypokondriska hopkok om hjärtat, öl, slutat röka, tråkigt och slutligen med att jaa...han skulle må bra av en bärs!
Klart vi bidrog...en fylla i solen ska man väl kunna ha...och om hans liv blev roligare av det, så why not!

Så kontentan av det hela är...står du tillräckligt länge runt krokarna ringvägen, så får du finfina killar på kroken...erfarna män, slitna män...men dock...män!

// Snyg sexig & singel - ett garanterat villebråd på söder ;)

4 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Jag kan inte sova.
Går in här och blir
aldrig sviken:-)
Sicken dråplig vardagshistoria igen. Hihi!

Har en polare som bor på Ringvägen och syrran bodde där ett tag.
Det är jämt soligt där då jag varit i de krokarna.

Måste skicka min kamrat ut på gatorna där, då hon äro singel, EK??!....men va fan vad senil jag är...Hon har ju hittat en präst och ska bli prästfru..Jisses höll ju på att glömma det;o))))

Tur jag inte mejlade över raggningstips till henne med prällen bredvid sig vid datorn ,då ra!;o)

lördag, maj 06, 2006  
Blogger mumrik said...

Låter som ett toppenställe, fast jag skulle nog få kämpa i den hårda konkurrensen. :)

lördag, maj 06, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja Ankie...är man inte kräsen, så kan man allt hitta sig en liten raggboll at förvandla till en smäktande Adonius hahahaha!

Jag älskar söder, det e så soft där även om det glider omkring lite strange typer där! Men... det är bra mycket intressantare där, än på andra ställen i stan!

lördag, maj 06, 2006  
Blogger RedAngel said...

inte då mumrik...lägg till lite spattryck & försök sälja lite spraymålade kottar, så ska du få se på andra bullar!

Och...tada...du blir garanterat yngst på marknaden, iaf av de herrarna jag stötte på igår *S*

lördag, maj 06, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home