MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, maj 9

Morsor...the dangerous ones...

Idag tänkte jag minsan dra upp lite scary morsor story *S* eller...jag gillar tantish för hon är så cool att man inte kan annat än garva! Men sen tänker man ouff sheitt...tänk å få en sådan svärmor...damn då e man rökt om man hamna i tjaffs med dem.

Ena tanten har jag känt sen jag var tiny pyre, världens gulligaste bullbakande morsa...som ständigt bodde i köket typ...städa å laga mat e det enda jag sett henne göra iaf! Hon e alltid glad...tror aldrig jag sett henne förbannad på riktigt under få se här nu...30 års tid (ungefär där man minns ifrån =)
Så hennes son hade hamnat i fel sällskap...typ packa metall i brallan gänget, så hon tog sin parvel & blasta ur stan för att rädda hans förtappade själ, få någon ordning på herrn.

En dag dyker delar av hans forna sällskap upp utanför porten, efter mycket om & men så följer han med dom ner till krogen (utan att berätta för mamsen) som blir rasande då hon ser dem åka iväg, så tant bränner av efter med bil...ser vart de parkar...iaktar dem för ett ögonblick, tills hon lackar ut... hon steppa med bestämda steg mot krogen, sliter upp dörren likt en galen tiger tar sonen i örat (han e typ i min ålder) släpar han ur krogen, en i hans forna sällskap råkar dum som han är säga något...miss tiger vänder sig om, skäller ut han & ylar om att han minsan käkat hemma hos dem, näst intill bott där...så han ska passa käften.
Dum som han är flina han...and WAMBAM...tanten tar en stol å drar rätt i skallen på han, så han tuppar av så klart.

Hans coola superkriminella gäng blir livrädda, de rycker upp den avtuppade kumpanen...släpar ut han på ryggen till deras ride...ska just till att knögla in hans avtuppade kropp i baksätet när miss tiger inser att hon e icke klar med dem, sonen sitter i bilen & vågar endast lyda mamsen.
Hon trona upp sig som en tornado längst deras bääämwääää...killarna kissar nästan på sig av skräck, piper om att de är på väg, ber om ursäkt för den avtuppades dumhet...men naah... poff smack så har de fått sig örfilar allihop & hot om att hon slår sönder dem allihop om de visar sig på dörrn igen, mafija smafija...ingen mucka med balkanmorsor ostraffat.

Som grandfinale la tanten in några finfina kickar på deras pärla till bil & jupps...med tjutande däck bränner de från henne, livrädda!
Asså...jag har garvat så jag grät när jag fick höra det...sheitt...världens snällaste morsa e fan ta mig världens farligaste, packa metallbrallsen visade sig aldrig mer...tror de aldrig fått sig så på asset på länge, måste vara förnedring för vuxna män att få spö av en morsa på krigsstigen! Hon är min idol!!! *S*...det skulle jag fan aldrig kunna tro om henne!

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

:-) Fasen att man inte kan göra större smilies än denna.
Totalcool morsa ju!!!!!!

onsdag, maj 10, 2006  
Blogger Chribbe said...

Världen behöver fler morsor som hon. Då skulle det inte åka runt så många "coola" snubbar i "tuffa" bilar.

onsdag, maj 10, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Eller hur, riktiga morsor...inte wimps!

Naah...hon e min idol helt klart =)

onsdag, maj 10, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home