MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, maj 11

Bonyass strikes in mad mood

Tror man e i pitbull mood, eller något...nacken har fuckat loss igen, så temperamentet är inställt på killer biyach bara av pain...sen ska vi inte ens snacka om syrebristen man får av att inte ens kunna andas normalt, vi inte snacka om painmoods...goddamn, höll på kapa skallen av en snubbe igår på t banan som spela smartass...stackarn, han blev illröd av sin korkade raggfras.
Han å hans stenade polare pinka ner sig när de insåg att badassmama tänkte häcka brevid dem... gav ett av mina famous killereye & han blev bara rödare å rödare slibbo...vågade inte ens titta!

Sen...ah...telefonterror, fan vad jag hatar folk som ringer 14ggr efter varandra...senila och frågar samma sak over and over again. Är det något jag har svårt för så är det tröga jävlar *S*...jag får damp!!!

Sen idag så japps...lilla illern gjorde ett move, fyfan han är så slemmig så jag sätter snart en armbåge i snoken på han, en gång för alla! Börja sniffa sig brevid mig som en horny jävla hundjävel som inte fått nuppa ever. Shitt majbritt heeela veckan har han ålat sig & snackat så mkt shitt, när jag lackar så lackar jag på två röda och jupps ipekko bäckna nästan av chocken...fick sen för sig att göra ett nytt move...snacka om att be om en blåtira!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ditt NOW FAMOUS OVER THE ATLANTIC evilz eye är ok men du måste visa pundarna vem som är queen sheeba. Slå till hårt och fort. Sikta inte på DA NUTZ för dom är oftast svåra och träffa (om du inte ska slåss med mig dvs = ladugårdsvägg) utan gå direkt på professor plommon, da plomeroy, das weezer DET VILL SÄGA adamsäpplet! Ett gulligt gurgel, lite sprattel, en ambulans och sen bråkar dom nicht med RED ever igen. N'est pas?! *S*

fredag, maj 12, 2006  
Blogger Chribbe said...

Kom igen Puppy. Det är fredag. Solen skiner. Tjejer har korta kjolar och urringat. Livet är gott.

fredag, maj 12, 2006  
Blogger Onesama said...

Om du ändå är i behov av att mörda någon så kan väl du, snälla, snälla, mörda Mannens kusin a.k.a. den blåsta fattiga ockupanten som tagit MIN lägenhet i besittning. Det skulle kunna vara din goda gärning. ;)

fredag, maj 12, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Exakt Nisse...men nästa siktar jag antingen med armbågen i snoken, eller så tyvärr ryker the nuts på chikolito!

Har en finfin låt ooo chikitiiitooo en snubbe sjunger i facett *ASG*...jag tror det e ett sign!

fredag, maj 12, 2006  
Blogger RedAngel said...

=) Thanx Chribba...aj knubbe, läste ditt inlägg där & joo rå, häromdagen höll alla byggisar på trilla in i urringningen...my god vad lite titts kan göra!

Det kan jag bjuppa på...men när någon säger slemmiga komentarer med tungan utanför...WABAM...där e min gräns, illern har frestat på lyckan i en månads tid nu!

fredag, maj 12, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahahaha Onesama...inga probs, kommer med baseballträt...ge mig din adress så kan jag ta några swings!

Men den jäveln får lov att sitta, för jag pallar inte slå högt idag *S* akej!
// Reddzo AKA KILLER FOR HIRE

fredag, maj 12, 2006  
Blogger RedAngel said...

Och den fuckade anonyma "Yury" jävel... om han ever sätter upp sin reklam om titts kan han ta å söka hjälp istället för spamma skit!

If I find Yury...yury will run and cry *S* fuckade miffo! Tror jag ska blocka alla anonyma fuckers!

fredag, maj 12, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home