MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 12

Knak brak å lite VÄÄÄÄS

Weee....asså ibland hatar jag den dag jag satte mig i biljäveln å kracha nacken, fan det stör mig så extremt att vara som ett miffo & inte kunna leva som man vill! Det är fan inte kul alls, jag vill kunna leka med sonen utan att behöva tänka på varenda rörelse man gör

Igår var jag i parken med sonen, lekte lite så bara knak...nehe...där braka nacken loss, av att freakin jogga...av att leka att man jagar sonen...seriöst im fuckd for life, man kan inte sitta länge för då helt plötsligt så dansar det röda prickar i technotrance framför ögonen, sen ska jag lära mig ett nytt program muhahaha...skulle behöva binda upp nacken, så man ens kan kolla på skärmen...att läsa en bok e preatty omöjligt så vida jag inte har min mongopryl för att hålla boken! Nä fan...jag börjar lacka ut när jag märker hur freakin illa det är, men jag e så satans envis, det ska gå...ska slänga mina painkillers, köra på, hitta någon lösning som funkar eller bara kapa nacken *ASG*...mnja inte klever direkt men just nu är jag så pissd off på smärtor & nacken så jag skulle vilja kapa av den raklång!

Idag har man haft pain så det skaka i hela skalleponken. Ser ut som en efterbliven då man e tvungen att luta skallen mot skåpet för att avlasta nacken då man diskar. Böja sig som en pensio bara för man har så ont så man kan börja böla för mindre!

Sen hade jag en överanalytiks idiot som började svamla om att mina smärtor beror på att jag "tar plats" eller att det skulle hänga på psyket?! Men fuck you too, ditt stenade offer...hur i helvete får man psyket att knäppa till i nacken då man leker med sin son, så man inte knappt kan gå upprätt dan efter?! Jag vägrar fan pumpa piller, än mindre lyssna på folk som inte vart med om samma smäll som ska öppna käften om hur jag "mår" eller ska må!

Om man nu skulle dra upp en smärtskala på 0-10, så ligger jag idag på 15...så bara det innebär att man blir grinigare än en pms hagga on crack! Jag ber till gud om att jag ska få en tid hos den där massören så man kan andas igen...ska fixa backup oxå...fler som man kan springa till när det krisar, det här går fan inte.
Ska skaffa mig städhjälp oxå, för nu fan inser jag att jag e trasig, så är det bara...bara inse fakta & sluta leka pitbull, det funkar ju ändå inte uppenbarligen!

Nu har jag riktigt gnällt av mig hehe...men nu har jag fan försökt va positiv så länge, försökt ignorera smärtan & att man e halvt handikapp av det här att jag måste få fräsa av mig! Sen hatar jag alla ipekkon som frågar hur e det idag då? Ja men vafan jämna plågor...sluta påminna mig om skiten!!!! Jag e inte den som gnäller när jag har ont, men snart jävlar gör jag det om folk inte slutar fråga, jag e så jävla less på det!
Man får vara glad de få dagar man e helt smärtfri & kan leva något såndär normalt liv, fan jag e 34 inte 94.

Suttit snällt och väntat på remissjävlar hit & dit bara för att i min vilda fantasi kunna bli återställd, I don´t take no for an answer...jag ska fan bli av med det här jävla pisksnärtade tillståndet och skulle jag råka ut för en tredje whiplash så säger jag bara det, den jäveln kommer jag slå sönder som inte hittar bromsen i tid, jävla freaks!

2 Comments:

Blogger mumrik said...

Förstår vad du menar med det där att inte kunna göra vad man vill tillsammans med barnen. Har ett trasigt knä själv, som är opererat 11 ggr och nu kan jag åtminstone gå på benet, men att springa, eller ens gå fort. Glöm det. Så fotboll, eller bara springa omkring och jaga barnen är inte att tänka på. Fast jag antar att den smärtan som du antagligen känner i nacken, är betydligt värre än det jag känner.

fredag, maj 12, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller hur...det e jävligt irriterande, för man vill faktiskt kunna göra något kul.

Jämföra pain går ju inte, fick loss knäskålen en gång & ja det gör jävligt ont å den hoppar ut ibland...så det e olika, nacken e nog värre för det påverkar hela kroppen på ett annat sätt för mig iaf =)

Va hos frissan idag, efter det kunde jag knappt resa mig...så im fuckd by a duck! Som en pensionär!

fredag, maj 12, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home