MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 12

The Puppy selection...


Så har jag mina favvorullar igen då...jag e lite action torsk som bekant och nu har jag gluttat på min favvo Jason Statham...sådär småhet...med extremt överdrivna superduper kickar & biläventyr modell dataanimerat de lux.
Sen...kan man ju inte annat än garva när man ser...AKA Trosan in aktion... vi döpte om henne hehehe....a fifan...rekomenderar varmt Transporter 2








Sen måsta man ju bara bli förvånad ...såg Domino, handlar om en rikemansflicka/modell som ändra karriär, blir en prisjägare...en sann story då, man tänkte shitt majbritt kommer va corny, men noppe we did lajk a lot. Sen e ju Mickey med...så då kan man ju inte dissa filmen!

Japps...nu har jag även lekt filmhörnan rekomenderar *S*...men helt klart godkända rullar från puppyaction´s corner.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

transporter 2 var riktigt bra. Lite överdriven men har man sett ettan och vet med sig hur det funkar så är filmen kanon.

lördag, maj 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

eller hur, me lajk och jag såg ettan oxå så klart!!!

Men lite överdrivet att smacka av bomen...*S* och lite andra scener oxå! Men....bästa för tillfället!!!

lördag, maj 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag har aldrig klivit in och talat om för folk vad dom ska tycka men nu så...Transporter 2...ok jag ska vara fair, det är ändå sagostund och då ska det vara överdrivet. En del schyssta actionscener, Stratham skämmer inte ut sig men blir inte ni förbannade över den FULA dataanimeringen i dom feta bilstuntsen? Jag skrek rakt ut. Jag vill inte ha tv-spelsbilar i ansiktet jag vill ha riktiga stunts. Filmjäveln kryllar ju av feta tvspelsscener och då försvinner det tuffa för mig. Bläp! Ok men inte mer tyvärr. F'låt om jag låter tuta men jag bryr mig om sånt här, nästan lite för ohälsosamt. Filmjäveln började ju så bra...AAAARGGhHH!!!!

lördag, maj 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

mjo, fan fortfarande svårt med att en viting kan kicka ass.. föredrar Jet li..

lördag, maj 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Jo Nisse, det var det enda dåliga med den...alla överdrivet pinsama klippen...ser ut som playstation ibland japps håller med 100% på den punkten!

Stratham är het PUNKT!

lördag, maj 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Folk brukar säga att jag liknar Stratham...*S*

Var och såg MI3 igår och den var skitbra (kickass även om Tompa Cruise control är bindgalen haha) + att jag fick tillbaka mitt confidence att gå på bio...BOOYAH I'M BACK!

söndag, maj 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe...den vill jag oxå se!!!
Jag e oxå lik en kändis *ASG*... du vet...den där juggo sångerskan!

Du å ja Nisse...kändisar va ;P

söndag, maj 14, 2006  
Blogger Chribbe said...

Transporter 2 trailern är hur cool som helst. Filmen har jag inte sett för ettan sög hårt (även om jag tror 2:an är snäppet bättre så väntar jag tills den ligger på 3 för en hundring i Willy's stora filmlåda).

tisdag, maj 16, 2006  
Blogger RedAngel said...

Om du gilla trailern, så kommer du älska filmen *S*...skit på bra sakker...

Ja, jag har läst tidigare om att du sniffa film på willys...då får du allt vänta lääänge!

Ah...BTW...såg 50 cent´s nya på dävädäää...mnja helt oki för att vara en rappstjärna som mygla till sig en Im a freakin moviestar too, need lots a cash for my golden garnityr eller vad nu tanken bakom det hela var!

tisdag, maj 16, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home