MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 12

Babyboyah...

Kan ju iaf tillägga...man e ju lyckligt lottad som har barn, så man får lite att garva för. Han börjar bli stor kille nu, brudarna ringer, de tjattra på msn, cammar och allt möjligt!

Idag var jag i parken med sonen, när ett gäng brudar i sonens ålder...dom råspana på han snubblade sig fram, vände sig om.

Sonen gav värsta flinet, såg du mamma såg du...jag äger, alla brudar vill ha mig. Man kan ju inte annat än att garva å hålla med, dom snubbla ju och spana som fan på han.

Senare när vi kom hem, så tänkte han högt igen: Asså...jag gilla guzzar som kan dizza en, dom e roliga!

Äkta mammas son...jag gillar oxå snubbar som e kvicka i skallen & kan jiddra lite med en, inte superseriösa "jag e vuxen" typen. Man måste garva för fan, leva livet å slappna av!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha! Skön son!

fredag, maj 12, 2006  
Blogger RedAngel said...

Yupps...han har grymt coola åsikter, så man bara gapar av häpnad! Ungar tänker på saker man själv inte reflekterat över, så man blir mighty impad ibland =)

Så tänker man hmm...vad kommer han säga om 10 år då?! Ska bli intressant hehehe

fredag, maj 12, 2006  
Blogger N said...

Cool :-p

lördag, maj 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ibland ja...man får väl hoppas han blir en fin kille, inte 3 brudar på varje arm!

lördag, maj 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Heeeelt rätt inställning alltså...så länge han behandlar de me respekt :-P

måndag, maj 15, 2006  
Blogger RedAngel said...

Yupps, det e nummer 1 att kunna respektera & veta vad man säger och inte, vill inte ha en skitunge som kallar brudar för fula saker, för då kommer mamma att smiska häcken, spela ingen roll hur gammal han än kommer att vara!

tisdag, maj 16, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home