MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, maj 15

instinct flipps over...

Wee...satt på en aktion, damn det kan locka fram tävlingsinstinkten hos en, nu menar jag den uggly versionen av det =) när man bara väääs, fan lägg dig ner, ge upp din jävel...jag SKA ha den!
Nästan så man kan tappa sig & buda i all evighet...meeen någonstans blinkar ipekko skylten så man lugnar ner sig!
Men...blev tyvärr överbudad på några grejer...men HA, ena budet vann jag suckers! Fan vad ful man blir *S*...herregud, det är så irriterande att loosa när man har målet i sikte!

Så skulle jag smacka upp en bild här, men nehe...det funka inte...min blogg gillar banne mig inte att man ska få fnissa lite åt dumheter vad det verkar.

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Hallo mirror! Me in a netshield.
Kunde inte heller låta bli att buda över på 10 st rätt så fula bordsunderlägg, bara för dom passade röda tapeten här, men ja jag blev först sån att jag sket i att buda över, men när jag gick in och såg överbudet så då slog det slint och jag lade på ett maxbud och vann..ha ha...är man störd eller är man störd?
Ska bli skoj att se sen vad du vann.
Kramelikramar!

tisdag, maj 16, 2006  
Blogger RedAngel said...

En dator Ankie...en ny burk...precis vad jag behövde, blidde bara blåst på platta skärmen perkkele å en ny multipillidutt aparat!

tisdag, maj 16, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home