MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, maj 22

tjännare tjääääna...

My god...har suttit & elchockat mig själv halva kvällen *S*(asså en tens maskin, som blippa el i muklerna).
Däcka en sväng i soffan & vaknade utav att jag somnat med maskinhelvetet och fick mig en elstöt... naaaajs! Det är då man vet att man lever!

Så där roar jag mig...

Och på tal om elstötar and stuff, för ett tag sedan träffade jag en person...ja, en sån där som man har haft ihop det med förut. När man känner att damn shitt...vilka vibbar, men man vet att för sitt eget bästa så ska man låta det vara. Och så märker man att den personen är på samma frekvens...freakin hell, då gäller det att hålla huvudet kallt innan man gör nått som man kanske ångrar!

Det är rätt sjukt egentligen, att man kan få sånna vibbar & ta mig fan så känner personen samma, man bara aaah och solen skiner eller?!

...Fast man vet att okej, agerar man på det så sitter man i samma sketna hjul igen, för seriöst så tror jag inte att det skulle bli någon förändring i dramat...*develish smile* även om det...mmmm...mnja hehehe...just det! God damn vilka memories hehe meeeen det tillhör det förgågna tyvärr!

Och skåda min fina kontaktannons *S*...eller var det en anställning...eller...öhööhöö

blog layouts