MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, maj 21

Envis! Who me? Datatraggel 4.0 i felsäkert läge

My god...jag e lost i datanördarnas paradis...vad har jag ägnat helgen åt? Jo, att svära över en data & fibbla...normalish? Fan jag e impad av mig själv faktiskt! Och rädd för att nu har man blivit sjuk...riktigt jävla datafibbler sjuk, kommer skaffa mig colabottnar till glasögon, låsa in mig med datan & bara pillra på! *ASG*...eller mnja...kanske öppnar fönstret & hivar ut skiten!

Lätt febrig & grymt klåfingrig så öppnade jag den ena burken, peta ur brännaren & la över i andra burken...funka skitbra...tills den inte kunde hitta D: enheten... muhahaha skam den som ger sig, fibblade lite till å lite till...så jahapps...kortslöt burken eller nått hahahaha! Den bara tvärdog, så nu vet jag att DEN kabeln sätter man INTE där uppenbarligen!

Mnja...men vem sa att serber inte gilla dunka huvudet i väggen? Allmänt känt faktum att vi är sånna...så jahapps...tillbaks med brännaren till burk 1, sen ba...jo men asså hårddisken lär ju ha överlevt, ah hur får man loss den? Pill pill....oooo titta, den är loss!!!

Över med den till burk ett...glädjetårar...stara upp datan and...woho det funkade...jag hitta mina bilder, min musik...allt bara fanns kvar! Så ba...jaja ska radera lite filer, för sonen vill kunna köra CS på burken (för alla er som inte är datanördar=nått pangpang spel) så kolla jag den andra gamla hårddisken...men satan i gatan, den e bara på 4g å sånt funkar ju inte...IDÉ...dubbelkoppla hårddiskarna...hmm..mnja då lär man ju få en sjutusan till data!

Sagt å gjort...men så kommer problemet IGEN...den gamla datan drabbades av ngt fel förut, den hitta liksom inte skärmen! Det e ju inget fel på grafikkortet, för det funkar ju då & då...så nu när miss datasuperduper fixer bad ass mama lyckats få ihop skiten...så börjar den loopa om i samma tråkiga spår! Men jag är envis...suttit i 3 timmar & bråkat med burkfan utan resultat...ibland kommer man in, ibland inte!

WTF...jag SKA fixa den jäveln...mina blodiga knogar (det e trångt i burkfanstyget & det e vassa kanter) & mina fina brutna naglar har ej boxats förgäves med burken...det SKAAAAA GÅÅÅÅ!!!
Typiskt nog kolla jag inte nya burken, borde ha köpt en som har dvd på, så the kid kan köra sitt förbannade CS, han tar livet av mig med sitt tjat & jag tar livet av den andra burken... se där, ett destruktivt kretslop hahaha!

Nä...nu ska jag ta en tur i tvättstugan & fundera ut lite hur man kan spöa en dator, lura den att dra igång skärmen...gud vad störande! Kanske skulle ta mig en kurs i hur man fuckar upp datorer...påbörja att bygga en egen, verkar ju banne mig inte så svårt...en kabel hit & en kabel dit, skruva och pillra...ja så funkar det ju ehum...snart... =)

Ja, det var allt från högkvarteret datanörden strikes in a differente mood!

Och om någon stackars själ vet hur man pippa en burk så skärmen funkar, va inte blyg...berätta så jag kan skaffa mig en elchock och eventuellt bli normal...kanske börja ragga på snubbar istället för att åla mig bland kablar & datorer *ASG*
OVER AND OUT!