MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, maj 25

Lobotomerat rosa...

Tjaa Ankie...du är icke ensam om att inte gilla putinutt prylar...och färgen rosa...den ger mig rysningar. Inte bara för att risken att bli förknippad med de pantade rosa brudarna föreligger strongt...alla jag känner som har rosa, är airheads...tyvärr, ger inte 50 öre för deras IQ!

Den ena kan endast diskutera lösnaglar, plastic boops, ooo titta jag har en prick där eller ser jag fet ut & ska jag skaffa löshår snack...mao PUCKOASS! Och det känns inte direkt som jag har så mycket gemensamt med henne, förutom att hon är skitkul att lyssna på med sina luft konversationer, eller när hon är packad, så har man garanterat något kul att underhålla sig med! Försöker man dra igång en konversation som ej handlar om yta, mode eller fejk...då flipprar ögonen & munen blippar som en fisk på torra land och man ser TILT blinka i pannan!

Den andra...ja du, det är min copycat & pengadyrkande dåren...hennes hjärna blinkar ibland till med någon form av intelligens...och då blir man förvånad! Händer iofs mindre ofta! Och resterande är plastic boop snackers eller innehavare & mnjepp...snacka med en spegel känns mer givande faktiskt! Vi spelar ej i samma division!

De facto att min mor pyntade mig i prinsess outfits, drog flätorna så jävla hårt, att man på kvällen lösgjorde dem, så rasa nyllet ihop likt en sharpeis nuna! Och alla dessa hårspännen och saker som man pyntades med...nej, nu för tiden är jag icke håröm....hahaha...härdad sen barnsben! Ska inte ens tala om när hon borsta håret på en...my god, det var som om hon försökte plöja upp en åker i skallen på en...hon insåg nog inte hur hårdhänt hon var...man pep & led...men ack nej, det gick ej fram till henne att det var smärta och inte fjollerier!

Så numer...i vuxen ålder...nehe inget putinuttigt...lila är väl närmaste rosa ton jag kan acceptera! Det har väl med mig att göra, jag e ju mer på grabbarnas front än tjejernas...lekte hellre med bilar, byggde kojor & klättra i träd än att tillbringa timmar med barbies som skulle kläs på & av! Visst ägde jag barbies...snygga skalperade saker *S* och jag färgade håret på dem...så japps... jag skapade mästerverk redan då, vill jag påstå!
Även om mamsen fick damp, då jag "förstört" dockorna...som jag i mina ögon snyggat till... fin make fick de oxå med pennor & saker....var nog inne på tattos redan då...fast i bläck och på ögonen *ASG*!

Men mina bilar...naah de var hela och rena, gud nåde den snorvalp som hälsade på...inbilla sig att taffsa på dem, då blev det råstryk direkt! Körde såndär fina ramningar upp i väggen med grabbsen, som råbölade och vägra va i mitt rum hehehehe...jupps jag var sååå snäll... precis så där som en ögontjänare kan vara! Vända ryggen till & jag spöa killar!

Jaja...det e historia det...nu...spöar jag killar verbalt eller tekniskt, så...mohahahaha... så lätt fick man inte någon ordning på mig! Im the evil one!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha...fast cerise-rosa e lite me stil tycker ja iaf...men annars går sånt puttinuttigt fett bort. Fast jag e en sån girlygirly så e ja inte bimbo. Det går att va nåt coolt mellanting o ändå ha nåt innanför pannbenet...faktiskt :) Men silikonboobs, löshår o sån shit går helt klart bort!

torsdag, maj 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja...cerise funkar, men pastell rosa.. UÄK...jag dööör!

Så länge man har ngt innanför pannbenet så spelar det ingen roll, de flesta jag känner som är "girly" spelar mer på det...OCH är pinsamt pantade *S*...men alla är olika ju, den finns blondiner med plasttitts som e jävligt smarta!

Tyvärr syns mer de korkade...

torsdag, maj 25, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Pimp är mycket nöjd med Puppy!!!
:o)
Uj..höll på å köpa ett rosa badkar i går ala bubbel, men avstod och tröck undan den galna impulsen.
Stirrade på fotot på blocket 1000ggr för att få badkaret att se mer orange-begie ut, så som vårt nuvarande badrum är ...he he.....hoho...
Kolla min blogg får du se åbäket.

Jag vet en som är klok som gillar rosa och det är Nina på ninaweb.se

Undrar just hur det ska gå för de här ytliga personerna då de blir äldre?
Kropparna förändras och tuttarna kanske börjar skava å svett mellan rynkorna ger liggsår å så vidare..


Förstår att du vill skapa nu då du fått i gång scannern osv.
Skönt att tänka på att du skapar när man saknar blogginlägg här, men om abstinensen blir för svår så ropar jag hit dig.:-))

torsdag, maj 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ankie...du får väl glutta på art sidan så länge, kommer pipa in då & då här!
Men du vet hur det är...när det rasslar så rassla det på rejält!

Vette fan hur många bilder jag fixat ihop från igår till idag =) hookade en multiskrivare för 250 pix...inte illa va hehe

JA...alla som gilla rosa kan väl inte va puckade *S*...men många antar puckomood!

fredag, maj 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home