MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, maj 24

MammaMia tuttarna kliar....



Det kom reklam i lådan...
Goddamn, det är sånna små saker som kan få en att drabbas av babynojja...me wanna ha... kolla bara vilka grymt coola nappflaskor & nappar!!! Mister Jon Bon Jovi har designat dem...and I say...cool kille!!

Har alltid tyckt att alla nappar å nappflaskor är way to gulliga jämt!

Satt och funderade...är det nån som e på tjocken nu? Som man skulle kunna köpa det till i present? Nehe...! Och de flesta som jag känner skulle säkert ta sig för hjärtat & känna sig persolnligt förolämpade av att få en döskallenapp, deras små knyten ska ha fluffiga moln på, små söta tåg eller hjärtan och rosa saker....fan oxå! Naah, tänker ÄNDÅ köpa...de var sååå coola, får väl spara och inbilla mig själv att barnfabriken håller special öppet, en vacker dag! Fast då vill jag beställa en prinsessa (trontagerskan till mitt crazy imperium)...som INTE får ha rosa saker...men däremot en jääävligt ball nappflaska!!!

Jupps...så om killar inte förstår sig på brudar ibland, här är ett ypperligt exempel på hur komplexa varelser vi är hahaha....lite reklam och en cool nappflaska, och genast börjar maskineriet fundera på fortplantning! Fast det klart...att övningsskjuta är ju inte heller så illa!
Ska skaffa mig ett lämpligt exemplar bara, en genetisk superduper snubbe, med de rätta generna & sinnet....herre gud, ska ju skaffa en arvinge, då ska det kalkyleras serrö hahahaha!

Yepp Im fuckd for life...or maybe need to be... *asg*

(ååååh helvete, tror den biologiska klockan har slagit till...nu är det väl snart sista skriet för vildhavren att sås...mouhahahahaha...ska övertala nån jävel att skaffa barn, så kan man gulla å lämna tillbaka igen...*evil masterminde strikes back in the logical way*

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

WTF?! Du är bara ytlig.
Hela Bon Jovi är mina..

onsdag, maj 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Käften bitch...eller så petar jag dig i ögat imorgon, drar upp inställningen på tändaren så du grilla bort ögonbrynet!!! (se detta som ett mycket grovt och allvarligt hot...egenmäktigt förfarande och tjaa...döden helt enkelt)

Skaffa en unge då...så sponsrar jag dig med nappar & nappflaskor OCH napphållare!!!

...OR ELSE

and btw ska jag träffa poopsie imorgon hahaha...vem vet, kanske vålför mig på han?!

onsdag, maj 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Otroligt coola prylar ju!

onsdag, maj 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ha ha... en sådan nappflaska köpte vi åt min brorsdotter härsomsistodes. Den är så cool att hennes sexåriga storesyster insisterar på att ha den som vattenflaska.

onsdag, maj 24, 2006  
Blogger Chribbe said...

Återigen....hårdrock rules (okej, Bon Jovi är i bästa fall pudelrock, men de har ju på mitten av 80-talet räknats in bland hårdrocken, och Slippery When Wet, New Jersey och Keep the Faith är fortfarande jävligt bra plattor, hårdrock eller ej).

onsdag, maj 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Kattis...JAG kan tänka mig att ha den som vattenflaska nästan! Så cool är den!

Ah...jag måste spurta ut till babyland någon dag & leka pinsam... shoppa en flarra hem!

torsdag, maj 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jo HÅRrockaren jovi är en gammal favvo så klart...och att han nu designar babyprylar som e så coola ger han lite extra cred...ah, kanske inte bland värsta rockers... men dock, de kommer oxå älska flarrorna!

Va ju en ovanlig pryl för en "rocker" att designa...vem skulle kunna se tex metallica designa babystuff? Eller han den där galna manson hahaha...

Och yepp DawnLord...grymt coola

torsdag, maj 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home