MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 26

Move that ass...

Daah...tyckte min burk skulle förgyllas med musik, så medans jag jobbar så kan man avnjuta lite! Hitta en sida...så bara mmm move that body?! Låter ju som hittat, ladda ner...satte på och började nästan gråta!

Ja, det var ju fan inget bra shitt...my god, wtf är det för skit? Låter som någon somnat mitt i nittiotalet & vaknade med en synth...börja leka DJ?! Får en bild av att det är en gubbfan, som alltid drömt om att bli dj & nu sampla han ihop sin egen lilla superduperplatta! Herre gud, vissa låtar har man ens aldrig hört, tror inte ens papsen har hört dom...och då är det riktigt jävla illa!
Antingen är det en gubbfan med brustet hjärta, eller en gaylord som bandat sina favoriter & lyckats med konststycket att koppla sin gamla skivspelare till en synth och sen hittat någon mitt emellan techno och crap...tryckt play och spelat in...

Kom sedan på att han kan bli het, så efter en PRO kurs i datamissbruk, så langa han upp detta!

Finns en låt jag gillar, men det är bara för att jag skrattar ihjäl mig varje gång jag lyssnar på texten...tyckte sången Thunder in My Heart Again av någon Leo Slayer?! Ehum...det får mig att tänka på Buffy the slayer mer än en cool artist!
Och lite utdrag av texten som får mig att skratta, fan pallar inte ladda upp låten så ni får höra hans raspiga och desperata jamanden

Hit me baby Im all yours, do just what you wanna do with my looooveeeee, with my looooveeeee
Standing here alone with you, wondering what it is that im supposed to do

am I in to deep or should I swim to the shure? is´this the real thing I don´t know beacuse I have never been here before...

Men herre gud...ska man smälla till han, så han inte drunknar...får man göra vad man vill med han? Hahaha...ja du, jag ser en hel film med massa dumheter...stackars förvirrade slayer vet ingenting och så är han kär oxå?! Å herre gud...bara hans röst när han tar i för en att skratta... den låten var bäst på hela albumet från farbror wanna be DJ, eller oälskade gaylord eller vem som komponerat detta kvalificerade skitalbum!

Efter lyssnat på the crap, så fick jag huvudvärk...det som betyg betyder BOTTEN IS NÅDD! Och någon hade klottrat dit "Bästa sommaralbumet" nehe du, ser INGE som helst sommarfester med detta plågsamma oljud akompanjerande annat än en fet spya! Ska oxå leka DJ, åtminstånde när jag fixar ihop mina favvos...så är det ingen som har klagat hittils... eller jo några indypoppare så klart, men dom vill ju bara lyssna på sin musik & mnje allt är icke bra där, speciellt inte när de envisas med sina hembrännda cd skivor med 47 hack, så den bara står & hackar...det är ICKE bra...och nej, det påminner verkligen inte om en dj scratch är jag ledsen att behöva meddela my friends!

Har insett att även dålig musik kan ge en huvudvärk, inte bara cider på krogen....villket jag för övrigt trode jag var ensam om att uppleva, men fick det bekräftat på en annan fest att fler får skallebank utav det! Det är som jag alltid anat...sprit, ren sprit är det som funka bäst... alltid higball glas i min hand hädan efter! Eller...akej kan väl ses hålla en whiskey då *S*... men så ere!

Ladda ner ett r´n´b album *HOST* säger jag bara...techno på r´n´b blir liksom som ketchup på räkor...GALET FÖR FAN!!!
Och så fick man den där förbannade Maria *Mjau* Cary med...men gud, jag klarar inte av hennes pipande fjanterier...mår illa. Tror faktiskt inte att det finns en enda låt jag gillar av henne... eller jo det finns en ballad grej...minns inte vad den heter, men thats it!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hooola gumman! Låter som du surfar runt i data- och musikträsket hehehe Om du vill ha some ass-shakin-musik så e d DEFINITIVT reggaetón som gäller. Lite låtar av Daddy Yankee, Don Omar, Tego Calderon o Luny Tunes hihi Skit i att språket e annat....just feeeeel it ;-)

fredag, maj 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Lyssnar på allt baby...språket är av mindre betydlese om soundet e bra!
Bara man kan skaka ass till så funkar det, inte popfarfars death sound bara *S*...den foonka INTE bra!!!!

fredag, maj 26, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Ho he ha hu hu´hihi;))
Inge kul med musik man mår illa avtror dock att det är Leo Sayer och inte slayer va?
Men jag minns ingenting nu förtiden, men är det han så är det en lirare som spelades flitigt på ungdomsgården i Bredäng på 70talet.

Sen fick jag Donna summer-låtar i hela huvudet då jag försökte åkalla Leos låtar och hur de lät så nu är jag helförvirrad.
*OOooooooH love to love you baby!
OOooooooH love to love you baby! *osv i en evighet..plågar mig just nu:-))

Undrar just om de sjungit i hop kanske? Ska avsöka nätet ...so long!

fredag, maj 26, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

::Kolla här::
Jag har ju MINNE även fast jag liksom är osäker..ha ha..Kul ju.
-Är det han nu då?

fredag, maj 26, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Alltså när jag sökte på googles så stod det så här:
*Low prices on Leo Sayer Love Collection CD music album and songs at ... this one has "Jungle Boogie," Donna Summer's "Love to Love You Baby," and more. ...
*
:-)

fredag, maj 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

HAHAHAHA ANKIE...JAG VISSTE VÄL DET!!! Har aldrig hört fanstyget innan...men jag tippade på 80-90 tal ahahaha...fyfan!!!

fredag, maj 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Satt å sökte förgäves efter en låt som jag har fått på hjärnan som går: Hit me baby, im all yours bla bla! Så sökter jag på den textraden på google åså hamnade jag på din sida där du hade namngett artisten och låten! Så nu kan jag sitta och njuta utav en gryymmm låt! Man tackar :)

onsdag, november 15, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home