MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, maj 28

*STÖNAR* PING THIS SHITT!

Åh...men shitt majbritt vilka omständiga jävlar! Fick ngt fishy meddelande från tjejblog om olovlig pingning...nån varnande liten tjatter ruta, det hela kunde lösas om man maila dem!

Jupps maila & undra va fan jag nu gjort...kom på sen att jag peta in länk på sidan...eftersom jag verkligen INTE är road av att trilla in på heta mejlen 47ggr när jag skriver alla mina inlägg efter varandra oftast, tycker det redan e bökigt att sitta & blippa fram å tebax bland olika pingställen eftersom den här bloggen fan inte kan klara av att sköta det automatiskt!

Fick ett litet svarsmess rätt snabbt om att ajabaja ta bort, läsare kan ha pingat din blogg...besvarade att den e borta om 2 min. Tror ni det funka att pinga den igen?
Nepp, samma sketna varningspiss igen! Uppenbarligen går det snabbare att besvara mail än att ta bort en spärr!? Och att spara deras länk som bokmärke?! Funka skitbra...eftersom ens egen sk. kod försvinner i automatik & man kan ju testa att länka min bitch istället, funka bättre!

Så faktiskt...det känns som jag pissar på dem, får allt krånglande är det fan inte värt. Jag har redan mina trogna läsare & nyligen, technorati & en till vad den nu hette verka ju funka bättre och utan tjatter eller att man ska skicka kärleksbrev fram å tillbaka innan skiten löser sig!

Så sug på den, blir fan irriterad...då är det missvisande info "maila" så tar vi bort den...MY ASS säger jag, man ska tydligen vänta 24 timmar eller? Då är det försent...jag skriver nu, idag & i just detta ögonblick!

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Tycka pingning är svårt.
Pingar därför bara nyligen som har en bra förklaring på hur man gör.

Menar de där männskorna på tjejtoppen eller va det var, att du inte kan uppdatera flera ggr per dag och pinga det?

Äsch skit i dem!
Krånglar de så får de inga pinglor på kroken så det så.

söndag, maj 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja du Ankie...fick ett lätt väsigt mail, så troligen har de vart inne på bloggen & läst *S*.... för det grinades om nått att sova and shitt!

Sen så skulle det "funka" igen, fick ngn nu adress att pinga till & mitt lösen!
Testa att pinga & pingade nog mer mitt ass än deras sida... för inte stod det som uppdaterat!

Nä fan...ska man behöva brevväxla 48 timmar eller?! Jag skriver spontant & kan fan inte sitta & vänta på sånt tjatter!

Ja...jag vet inte, men ibland pingar jag upp emot 5 inlägg inom loppet av en kvart, så jag vet icke vad fan de tjurar efter...men uppenbarligen så är det inte bra, kanske nån som pingat min blogg via länk?!

Men jag pissar på surkärringar ...ska de grina, så kan de ju göra det, trodde de hade AVKODAT min pingblock per automatik eftersom det stod att man maila dem! Men...näpp...man mailar flera mail & sen funka det ändå icke?! Har ej testat nu, men jag känner att det va mig ett jävla strul!

Rent av ska man pinga lagom...ett inlägg om dagen, annars kanske man överskrider kvoten?!
NYLIGEN ÄGER!!!!

måndag, maj 29, 2006  
Blogger RedAngel said...

Boboo...me know...you are my fanclub, Ankie min pimp & Chribba min royaltypyntare *S*

måndag, maj 29, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home