MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, maj 30

piller piller i naveln...


Ah...min dag som sofflocks liggare har funkat skitbra...tillbringat dagen i telefon, med ciggen i högsta hugg & kaffet i andra!

Hittat tre tändare...dock icke fungerande...mmm stack iväg & köpte en dvd...så jag kunde kolla på det där träningsbandet jag fått, yoga. Mycket intressant...ja asså att titta på, verkade lite jobbigt idag att utföra dessa asset mot himlen å pilla på tårna övningar! Spar det tills jag känner att woho nu jävlars ska det lekas träning!

Blir väl när man sitter i vassen & skallra med knäskålarna & avnjuter en dajm utan sällskap av en dreglande & bantande tjockis i närheten, som kan göra ett utfall & krossa mig när de slutligen försöker stjäla min chokladbit!

Sen kände jag att nä nu jävlars har jag legat still för länge & vart heeelt utmattad av att skåda dessa fjantiga kärringens rörelser & lyssna på dubbad dvd! Så aaah...kände jag att hum hum jag undrar faktiskt vart min vän solen stack! Säkert till dom där solbrända stränderna....nu får de väl förfan låta blekfisarna få lite shiny pepparkaka!

Kolla ut genom fönstret & insåg att black is beautiful...ja på min kropp och INTE på himlen, så rullade iväg till solariet...bara för att somna JUST PRECIS när lampjäveln släcks & man förvirrat ska leta reda på bh´ar och kläder...men vafan...jag ville ju bara ninna nanna lite i värmen!

Mmmm...sånt gör man som sjukskriven....det ni...det kallas för avancerad koma pose! Sen såg jag min bästa polare Al Bundy...så jag strike a pose i soffan likt han oxå...mycket trevligt! Funderade lite på helgens dejt (sånt har jag myglat med hehehe...men vart på) och jupps, precis som han kände på sig det...börja smsen hagla in...fan, jag kan bli en soffdiva de lux! Jag e bra på slappa...asså heeelt jävla godkänd & med bäststämpel i asset oxå!

Latare än mig kan ingen vara...

(akej då...mitt duktiga ego måste avslöja att jag städat & kutat i tvättstugan oxå...men aah LAT)

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Nä va synd att du inte fick sova mer där.
Det är verkligen råskönt när man fryser lite att få lägga sig i solvämre och somna så där himla gott.
;)
Jag frös nyss och då satte M på en brasa och jädrans vilket mys det blev. Sval ny skinnsoffa och täcke.
Men så blev det bastuvarmt helt plötsligt så då gick jag å satte mig vid datorn här i stället.
;-)

-Undras just om det är så nyttigt för dig att vara sjukskriven?
Kan tänka mig att rastlösheten kan komma att kännas av.
Som tur är då att du har en tvättstuga och ett hem att sköta..
he he:))

Men hur länge sjukskrev hon dig?
Inte föör länge hoppas jag och stoppa inte i dig starka värktabletter i tid och otid så du blir som mig=sjukare av medicin än av själva skadan s a s.

Just nu har värktabletterna all makt över mig.

T.ex kan jag inte vara vaken 1 dygn i sträck som jag brukade va förr eftersom då får jag ju abstinens av att inte få ta fler ggr av värktabletterna..Man får bara äta dem 3 ggr/dygn.

Kan inte dricka vin eller nån alkohol och det är sååå jäääävla trist :-(

Men min värk kommer så ofta och så starkt att det är svårt att medicinerna bara vid svår värk då den jämt är svår s a s.

I dag dock har jag inte ett piss ont, men kan ju inte vara utan tabletterna ändå, för då får jag abstinens..SUCK och ont i tänderna dessutom.
Fan jag tror jag sabbat tänderna av all muntorrhet.:-/
Jag som inte haft ett enda hål på över 20 år kanske 30 år t.o.m.
Nu känner jag tydligt hål+ att det glappar lite under tuggtänderna nertill.

Måste gå till käftis, men törs ju inte riktigt.
Laga hål och borra har de fått göra utan bedövning, men ICKE ta bort tandsten utan.

Tandstens-rensningen har skrämt bort mig så jag inte varit hos tandläkarn på bergis 7-9 år nu.
De håller ju på så jävla länge och sen ska man på återbesök 3 ggr och ta bort ännu mer och jag pallar bara inte med det.

Alltså innan jag fick värk så funkade mitt liv perfekt och jag jobbade och hade rutiner och skötte alla läkarbesök osv, men NU gör jag inget av det jag ska göra längre och det kan ju kostan en hälsan.

Konklusion=var inte sjukskriven så länge att du tappar dina rutiner.
Det ena leder sen till det andra som depp för att man inget har att göra och att ingen på jobbet behöver ens tjänster längre osv osv..Man kan hamna i en avgrund som man bara aldrig trott fanns ens på kartan.
Depp -medicin-ångest-mer medicin-ångest ger svårare värk-mer medicin osv-tid att riktigt känna efter-mer medicin och sen sömnsvårigheter-mer medicin..osv osv...m.m

Massa kramelikramar!

tisdag, maj 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

Tss..I helvete heller *S* här pumpas bara medikament NÄR slutet är nära, när jag har så ont att jag piper AVLIVA MIG NU.

Annars är jag NO FAN av att tugga piller! Lite pain mår man bra av, då vet man att man lever! Och sen så tar man painkillers så är risken större att man gör för mycket & sen har svinont dagen efter! HELL NO!!!

Jag blir bara arg när de ska pracka på mig piller, jag vill ha annan hjälp än det! Jupps...är väl sjukskriven en månad typ, men känner redan att det fan kliar i häcken *S*....vill göööööra nååååått!

Vädret suger ju annars kan man ju sola eller fan göra nått kul... dra till stugan & titta på vatten tex... det e grejer det, så kan man fiska om man vill, eller ta en tur med båten! Finns alltid nått att göra om så bara att plantera blomster...vad som helst!

tisdag, maj 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

och FYFAN...har ni brasa hemma?! FUSKIGT VÄRRE!!! Det har vi på stugan men icke hemma....meeen kan ju testa grilla hahaha...då får jag mig en brasa mån tro!

tisdag, maj 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home