MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, maj 31

Peddo partiet...

Nä men fyfan...man kan må illa för mindre... läste om att en grupp holländska peddosar ska hooka ett eget parti & ge sig in i leken...syftet...att få utnyttja små barn fritt...

Och jupps...målet med det hela är att helt slopa åldersgränser för att ha sex med barn. Fast de börjar ju lite förnämt så där att dra ner åldern från 16 till 12, men målet är ingen åldersgräns!
Jävla vider, som ska försöka sig på att få igenom saker för sitt eget höga nöjes skull.

"Ett förbud gör bara barn mer nyfikna" säger en av grundarna...jo då, finns säkert små kids vars högsta dröm är att bli påsatt av en vuxen karlfan som i sin sinnessjuka lilla värld tror sig hjälpa barnet...rent av ha ett förhållande...ja, som vanliga vuxna har då! För barn fattar ju allt...jo då!

De säger sig vilja ge barn mer rättigheter...men till vad? Ska barn ha sex? Jo, men det låter väl perfa...vi kan väl ha ett gäng bebisbrudar som föder egna bebisar...för sånt är väl bra, så slipper man köpa en egen barbie till dem...eller en docka som kan pissa & grina. De får en livs levande istället?!

Vilken 12 åring är för det första så pass mogen att de egentligen ska ha sex & allt det ansvar som följer med sex??? Nu menar jag med en vuxen snuskare...eller en tonårskille...dom är för fan barn även om vissa kanske har värsta formerna vid den åldern, dom ska fan inte knulla runt eller ens va lagliga vid den åldern! Visst förekommer det att tjejer i den åldern har det "frivilligt" åtminstånde kan väl vissa påstå det, men jag tror knappast att de ens vet vad de pysslar med.

My god vart är världen på väg, när peddosar fixar sina partier för att försöka få laglig nuppande med barn, när musslorna i sverige vill ha egna lagar...jag skulle vilja se svenska lagar i ett musse land *ASG*...stor chans eller?!
Snart bildar väl knarklangarna ett eget parti, så de lagligen kan slippa smuggla & kanske rent av vill skatta på sina sålda tjänster?! Kan ju kanske vara bra, för då kanske de har råd till psykvård...så de förtappade rohypnoltuggande anabola alkisarna kan få hjälp innan de knullar på småbarn & strimmlar dem?!

Fan....godkänn allt...blir säkert skitbra!!! Kanske nån som siktat en ny planet oxå...så man kan passa på att få miljöombyte innan man spyr rätt ut?! Vare najs, kan man förboka sjötomt centralt i solen elle??! Jag kommer direkt...lämnar gladerligen dårarnas paradis, för vettigare ställe utan allt våld & alla korkade jävlar...inse...på min planet är det vett & etikett som gäller... only väluppfostrade människor med sunda värderingar.

Alla felknullade lämnas tillbaka rätt av, kallas för dumpa avfall va *S*...jorå vi e ju bra på rensa, vi serber...så jag slår ett slag för det nu på en gång...så fördommarna kan frodas extra mycket!
//Reddzo pissd off at peddos

10 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Jag kreverar och mår illa.
Vart är dom små pedofilasen, så vi kan spreja dem med cyanid i tid??!!
Hänger gladeligen med till din planet.
Orkar inte vara kvar här:-(

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller hur, det är ju så man får lust att gasa dem raklånga, de sjuka fanstygen! Där kan man snacka om samhällets svulst!

Klipp av skiten & må bättre!!!

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

Äh fyfan...min skärm snacka nyss tyska & lekte disco med mig...kunde fan inte se ett smack & tyska kan jag ju...eh inte alls!

Men schpraken inschtällen verkade ju va rätt *ASG*...vilket skit asså! Blev galen innan jag hitta rätt jävla meny!
//Die dum-koppfen smochen smackenzie rödentottis

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger Chribbe said...

Låt oss bilda knulla-alla-peddos-med-största-baseballträet-i-deras-sjuka-små-rövar-partiet. Så får de känna på hur det måste kännas för en 5-åring att bli påsatt. Kanske ändrar de då uppfattning. Om inte så finns alltid pistolskott-i-skallen-botar-allt-partiet.

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

Har en billig lösning på eventuella kostnader om man peta in dem på kåken, PITTSOPPA! Så får de en kombinerad tortyr & maträtt & avlivning i samband med att de förblöder!

Så slipper vi skattebetalare ens pynta käk åt dem, köttsoppa al dente!

Jävla vider, kill them all!!!

Och jupps Chribbe, det borde bildas ett mot parti...med sina egna roliga syften Utrota peddos Nu partiet...massor av fina tankar om hur man eliminerar dem på snabbast möjliga tid, eller akej da kan oxå köra förnämt så där 500 per vecka utan pitt förslag, för att sedan ha som mål NOLLA alla!

Precis Bobo...vi kör peniskap, rätt av så ska vi se vad de kan göra som enucker, sen kan man väl mosa dem som grand finale?!

onsdag, maj 31, 2006  
Anonymous Anonym said...

I USA så får ju pedofiler som släppts fria gå runt och knacka dörr i området där dom ska bo och berätta för grannarna att dom är pedofiler.

Scenariot:

Peddo: Ja hej jag heter Pedro (...) och ska flytta in här på gården.

Nislon: Jaha trevligt är du ny i stan eller?

Peddo: Nja det är såhär att jag har suttit inne för jag är ett peddo.

Nislon: Jag förstår. Kan du bara vänta lite här..jag ska bara hämta..

PANG!!!

tisdag, juni 06, 2006  
Anonymous Anonym said...

Var är ni alla ?????
Kom igen då ?????

torsdag, juli 03, 2008  
Anonymous Anonym said...

Vad sysslar ni med egentligen ???????

torsdag, juli 03, 2008  
Anonymous Anonym said...

Speciellt Pedro kan ju lämna sin adress här, tack.

torsdag, juli 03, 2008  
Anonymous Anonym said...

Torra Lebbor, det är vad ni är.

torsdag, juli 03, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home