MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, juni 22

pain baby pain...

Nöjd som fan kan jag konstatera att blekheten är ett minne blott, jag har lekt baywatch längst strandkanten i veckor nu...antagit en gyllene pepparkaka ton.
Men det är PAIN att leka baywatch...när jag graciöst slängde mig efter bollar i vattnet, liksom vred mig sådär i slowmotion...dök ner i vattnet, upp ur vattnet & sen lutade mig bakåt, drog händerna genom håret som en hot gudinna...ouff så het som man kan bli!

Dagen efter...kunde man knappt gå, ena armen var i närmsta förlamad av alla sexy kast med boll, mina graciösa dyk ner i sanden för att fånga bollar...fan, det e ju jobbigt...sen var det så skönt när man konstaterade att damn shitt, tror jag grillade asset lite för länge...det e så skönt med solbränd ass...hur man än sätter sig så gör det ont. Eller ont...det svider, känns som man sitter på vassa stenar så mina famous albundy poser funkade inte...det var mer en greppa soffkanten, vrid in dig på höftbenet & halvligg som en strandad val....inte lika sexy alls!

Så regnet var välkommet, måste återhämta mig från träningsvärken! Jobbade på brännan imorse med, innan regnet föll...sen har jag lekt SPA! Verry najs att lalla loss sig lite... skräma skiten ur ungen som undra vem den där alien i badrummet med vitt klegg i ansiktet är *S*... IT´S YOUR MAMA MOHAHAHAHAHA...fixa till de mörbultade fötterna som kutat som en gasell över steppöknen...fast i det här fallet...freakin småsten & kottjävlar så man nästan GRÄT.

Och hur lyckas man mosa sina fötter mån tro? Jo på värmdö så förstår de inte att man ska sälja cigg i närmsta kioskjävel på strandkanten. Så vad händer?! Jag & min verry röksugna syrra får vackert promenixa en jävla bit för att komma till macken, och mnja vi var ju mer naked än påklädda & pallade inte gå tillbaka för att klä oss...så längst vägkanten vi traska i bikini till alla herrars förtjusnig eller förfasning...så som folk glodde, blir man ändå förvånad...strandjäveln ligger i närheten...så det verkligen SÅÅÅÅ otroligt att folk traskar runt i bikini kanske?! HMM??? Bara undrar va!

Vi flina diaboliskt & övervägde att promenera topless vid rondellen, för att skåda hur många som klara rondellen & hur många som körde rätt över eller in i varandra...men vi nöjde oss med att suga på glassarna istället! Ja, så under den promenaden lyckades man massakera sina egna små stackars fossingar...men boosta sitt ego med alla stirrande mongos i sina bilar & speciellt gulligast var de damer som snörpte på munnen & nästan höll händerna för gubbarnas nunor, bara det e värt att krossa fötterna för *S*...tänker speciellt på en kvinna som formligen skrek... i hennes ögon var vi Pamela Anderson i en orangeröd verry högt skuren baddräkt med superdupet tittsen skumpande & styva bröstvårtor....men aaah tyvärr asså, vi kör push up pull out and hit the sea...vi e inte blonda heller, så hennes utbrott var bara komiskt!

2 Comments:

Blogger mumrik said...

Men vad spelar det för roll att man är som ett vandrande lik, med värk i varenda led, när man är ensam hemma? Det är ju inte där du kan visa upp dig och leka 'sexy as hell'.

Nej, fram för fler puppys på stranden... ;)

Sen vad gäller bilisterna...klart man tittar när man ser nåt fint. Själv så blir jag inte trafikfarlig för tjejer, även om tendensen finns där, nej, jag blir trafikfarlig när det gäller motorcyklar. :D

Ha en kalasmidsommarhelg!

torsdag, juni 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...aaah så fort vädret vänder så ska jag återerövra stranden & alla nackspärrar hahahaha... I promise!

Ha en supernajs midsommar (även om det i de flesta fallen bara blir galet & regnit) been there done that...and the rerun is coming up!

torsdag, juni 22, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home