MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, juni 19

LURAD!!!

Mor & bror sov över...efter vi haft vår fina bilkaravan från värmdö & back...och vi är alla begåvade med världens mest surarslade morgonhumör...så aaaah det var en strålande morgon, solen sken, fåglarna kvittrade & vi försökte med svarta blickar berätta för varandra att neehee du stör mina vibbar shut d fuck up and move from my corner...DINGDING...ronden gick igång, ett ord yppades trots den hotfulla tystnad & blickbyte som varnat för det!

Håret stod redan på ända, plötsligt stod det rakt upp...VEM hade brytit tystnaden? Jo de två små smurfarna börja tjaffsa om fotbollar & nationalhemligheter om den nya VM bollen, vad som skulle handlas, vem ska köpa bollen först...och jag absolut avskyr fotboll, så i vild panik överföll jag kaffeburken med darriga fingrar som febrilt slant runt...börja svära i tystnad...öppna dig din förbannade jävla skitburk innan jag får anfall!!!
BOINK...locket gick upp, nära på en dregelsträng av mongo-lycka över att återigen få se den där scenen...solen skiner, fåglarna kvittrar, jag är i paradiset...all alone inte en jävla familjemedlem existerar...bara jag å min java...leendet frös fast...det fanns tre sketna jävla korn i botten på satburken, smurfarna började nu bläddra i fotbollstidningen & tjaffsa om vilka matcher å hur många mål...höll på drabbas av panik...jag vill UUUUUUUT...vart e mitt kaffe...aaaaaaah det var väl allt som eka i min skalle!

Slet i varenda skåp, likt en pundare efter sitt tjack...vart fan e kaffet, det e inte sant... är det slut? Snälla gud jag ber dig...visa mig den rätta vägen aaaaah...plötsligt hörde han mig (eller så slog ögonen igång sig) jag skåda ett halvt paket...HAVE MERCY...STEP A SIDE...make room, mama whants coffe! Bryggde på...så plötsligt räckte tydligen doften av kaffe för att sätta igång morsan...å men herre gud kan hon aldrig va tyst??? Hon råka se sig i spegeln vråla IIIK, hur ser mit hööööör ut (=hår med juggobryt) fifan, det va skitfin igör nu den ser ut som fan! Fixa min höör! KÄFTEN MAMMA...snacka inte med mig....döööö...försvinn...bara gåååå skrek det i mitt huvud medan jag gav ett plågat leende & sa TYST, jag har inte vaknat...nu tar jag min kaffe INGEN & JAG MENAR IIIIINGEN följer efter mig akeeej!!!

Mamma blinkade...så sa hon: Har dy kakor...jag vill ha kakor till kaffet! BOM så landa dom på bordet & jag sprang snabbast satan ut på balkongen, satte mig ner & bara aaaah så skönt i solen... eller...förbannade jävla skit...solen gick i moln & där satt man halvnäck & skakade så man nästan fick kaffe på tittsen, hitta en filt, började om...aaaah va skönt...flapp...så låg ett sketet jävla löv i koppen...men MÅSTE det blåsa oxå?! Mnja...tror jag ska bygga mig en anordning på balkongen som skyddar både mot de perverterade stirrande snusken som bor tvärs över & som vindskydd mot löst blåsande föremål...rent av investera i en stereo & en skiva med havsbrus... kanske måla om balkongen som en sandstrand, norpa sand....eller Å FAN VAKNA DIN IDIOT!!!

Efter ha frysskvimpat kaffe & prickat munnen...började jag känna att hjärnan satte sig på plats, fokuset i ögonen var inställt & nu jävlars skulle vi sola...mnja såg lite halvtaskigt ut med ah, värmdö e ju liksom en bit härifrån och där lyser solen sääääkert nu jaja...lokala molnigheter har man hört & just nu så var det lokalt borta från DEN stranden! Inbillsk som man är...packa ner fragglarna (de hade avancerat till det stadiet nu) i bilen & drog på min naaajs nybrända skiva... nu ska vi skaka om & kolla status på tiniusen eller vafan pipandet heter... jo då, sen kom mamsen på FARSTA CENTRUM...så efter ha lallat där några timmar så skönk blodsockret ner till nageln på lilltån= i vår familj förvandlas vi till galna vildhundar som e redo att DÖDA!
Så allas humör är typ PMSxKLIMAKTERIEKÄRRING upphöjt i psykopatvrål! Så skönt det är att sitta i en plåtburk & rulla runt då...musik på högsta volym, ungar som slåss...munhuggs & allmänt sådär otrevligt!

In på McD för humörhöjare...kasta mat till vargarna i baksätet, en sisådär kvart senare så är vi familjen jättesnäll & älskvärd...eller...tills sonen & brorsan som vanligt drar ojämt & de båda är drama queens å det grövsta med millimetermåttstock på rättvisa, sagda ord & annat crap! Så ja..de började leka rabies...solen fick skräck av synen på stranden & gömde sig for EVER... tillslut så kändes det som ens bikiniklädda kropp skulle bli varmare av att ligga på en topp i nordpolen! Muffsan har väl emigrerat & lagt ner butiken efter lilla doppet i havet & jag förstår att hon never kommer förlåta en sol optimist...men shitt happens & man får väl skaffa en annan utrustning eller nöja sig med att vara könsneutral istället!

Kidsen börja kasta stenar efter varenda fjäderfä, efter utskällning så övergick de till att kasta sand på varandra...de har avancerat från gårdagens prutttävling på bänken...väldigt intressant utveckling!
Jag må då säga att jag känner mig stolt, som hotade sonen med att få time out i svedala medans jag åker på karibisk semester & hookar en don juan med bakåtslick & superdick istället för att frotteras med satans förlorade son...för ett ögonblick så blev han lika lugn som el pudlo efter duschen...men det gyllenne ögonblick varade så kort att inte ens pulsen han gå ner i viloläge, kände mer för att trycka min sko i hans käft så det åtminstånde blev tyst 5 minuter. Som tack för mitt hot kom det där kända jamandet....neeeeeej, jag SKA va snäll...och sekunden senare så hade han avancerade kampsports sprattel & en gangsta rapperkäft som spruta ur sig ena svordommen efter den andra...för morbror hade spottat...och det kom en HEL droppe saliv på han & världens undergång var nära!!!

Vidare så har min briljanta syster återupplivat en fas hos sonen jag hoppats på att aldrig mer uppleva (tack för den...NOT): När du va liten så fick mamma alltid bära dig till handduken, för du ville inte ha sandiga fötter...
-Maaaaaaammaaaaaaaa...bär mig! Det står en freakin halv tonåring i vattenbrynet med rynkade ögonbryn & krävande blick. Drar ett bloss på ciggen & höjer ett ögonbryn...ungen är ett huvud kortare än mig & verkar tro att jag e freakin bärkossan som ska släpa han över stranden?! Säger mmm visst...kliv upp! Men HON sa att jag ALLTID vart så här sen jag va liten...aaah, hon sa det igår ja...men i 9 jävla år hade han inget minne av detta bärande och så behövde förbannade gestapo få en flashback & yppa hemlisen?! HELVETISH!!! Så efter ha hört mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma i typ en kvart... så bara OKEJ DIN FLODHÄST...nu lär man väl behöva ligga i gipsvagga snart, när man brytit ryggen av att konka sin avkomma var eviga sommar from now on! PERKKELEEEEEEEEEEEE

Och jaha efter slutligen inte känna sina tår längre gav vi upp stranden...packa ihop rabiesapor...krävs väl ett gevär med sövande pilar om man ska få dem tysta i bilen, så man kan släpa dem till bagaget & skaka dem till rätta, tyvärr hade jag bara en termos kaffe & några trasiga kakor... inte direkt sövande då...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

En avslappnad dag på stranden?...not!

tisdag, juni 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

jo då...idyll från man klev upp tills man landa hemma.
Vissa dagar söker man det berömda svarta hålet, men likt förbannat finner man det aldrig *hrmf*

tisdag, juni 20, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

*BIG ASGARV!!!!!*
;O)
Du e knäpp och det tackar jag för du förser mig med exakt det jag vill ha=
So wonderbara beskrivningar..ha ha ha..Ja se barn!
Jisses då de är i rättviseåldern.
;o)))
Minns det som det var i går.
Kramelikram!

tisdag, juni 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jupps, det är sååå underbart... han är mellan barn & tonåring...obstinat & ständig måttstock i handen redo att väga & mäta varenda ord! En toffla där bak skulle man vilja ge han ibland!

tisdag, juni 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hade jag varit självgod nu hade jag kunnat tro att du hämtat inspiration ifrån min blogg när du skaffade två syndigt tecknade brudar att pryda din blogg med...

onsdag, juni 21, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vaddå anonym?!!! Jag fyllde ju i allt!!! Det var alltså jag, Gloom, som inte var självgod...

onsdag, juni 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

ehum...herr gloom...jag har haft synderskorna ett bra tag nu *S* tycker budskapet var såååå fiiint att det helt enkelt fick pryda bloggen, man måste ju pynta lite hehe

onsdag, juni 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home