MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, augusti 10

PisseNisses Challenge...

Nisse har utmanat mig...miss don´t remember the titels EVER på detta... så nu blir man helt svettig & bara jaha ja...den förbannade Al Nislone strikes back, en blodig hämd utan dess like... bara att skriva kan bli en heeeel film. Miss RedEvil gnuggar hårtessar i förtvivlan över detta mission & försöker liksom vinna tid genom att klottra...

1) En film som påverkat ditt liv?
hum..ööh...vaddå påverka, det e ju på låsas juh..elle...JO!
Oki, som Chribba sa...hajen, efter ha badat i adriatiska havet där hajar brukar existera, så jo då...aldrig röd baddräkt/bikini... inte plaska mer än nödvändigt & självfallet sjögräs är en förlängd del av en haj...så det så!
Och de facto...fick en haj på hälen en gång *S* det var en bebishaj...men vad...en haj som haj...den KUNDE faktiskt ha förstört mina vackra spiror, eventuellt snott en tå...eller bara ha sugit av mina tår, vilket bara tanken kan få en spyfärdig av skräck!

2) En film du sett mer än en gång?

Nästa tricky Q...pill pill i naveln, asså den här då med clintan & hillary swanka (eller nått sånt) där hon boxades & bröt nacken...den va finfin & kan se fler gånger & bli lika upprörd över den där satmaran som placera pallen i fallet! Det var en det...mmm... Leon har vart en sån där ååå min lilla kroknäsa så fin film! Fula skitiga & elaka- en italiensk rulle med störd familj, sen mina juggo favoriter så klart...Svart katt vit katt, kan sjunga deras fina låt om att nu skiner inte solen längre & hej å hå hur ska det gå. Alla dom där zigenarrullarna e mina playlist speciale...

Bananaer i pyamas...fast det var under tvång, ända tills psykoserna bröt ut & man började sjunga: Bananer i pyamas...dom skojar & står på (eller hur det gick, traumat är djupt & förträngnings mekanismen funkar ej som den ska...ser gula bananer då & då...illa illa) sen en illasinnad natt, så råkade den kasetten ut för en olycka (ja, min son är modell nej vi hade video, inte DVD då) vet inte huuuuur det gick till, men plötsligt var det tingeltangel utanför det gula fina vhs-bandet. Så var det slut på de re runs.

Till detta hör självfallet massor andra äckliga tecknade filmer...Galavanterna även här kan jag erbjuda en sång: Hör nu påååå...tra la la sen var det tjaffs om myrans ass, den fick inte en bullibunk eller vad det hette...mycket action, drama & förtvivlan...myran ljög oxå, klistrade på en KABUMP haha så hette det väl. Teenage ninja turtles nanana...och några MC möss såg jag oxå tills man grät, förstår mig inte på barn...samma film i flera år 177ggr/dag...kanske ska fixa en förening Rädda Föräldrarna?!

3) En film du skulle vilja ha med på en öde ö? (ja, det finns biograf där)

Vad? Vad då EN film?! Jävla snålt tilltaget & säkert för att de planerar få en flippa...men som sagt...vem vill se skräck när man pissa ner sig bara det prasslar i busken, eller om sjögräset kan vara en förklädd haj....inse att man vill garva så man kan gråta...och sen bortförklara denna hysteri med att du, den filmen var SÅÅÅ kul, nej nej är du sjuk, jag grät inte...jag skratta så tårarna sprutade.
Kan iofs tänka mig en actionrulle, så kan man lära sig tuffa komentarer som man kan vråla åt den där fågeln som sket en på örat, eller kanske lite Copps stuket...fast kasta kottar/nötter/stenar & vråla kuksuccamothafukkaaaaaaa och göra sånna där tuffa kullerbyttor bara för att bryta näsbenet eller så... sen ah faktiskt när jag tänker efter på det här med vad videovåld är bra för, så ser jag självfallet fler fördelar:
kan lära mig behärska någon cool kick sport eller lära mig hur man graciöst faller ner för ett berg, då man plötsligt snubblat av skräck för det prasslade & en mygga flög förbi en (paranoid? JAG?! Iiinte då)

4) En film som fick dig att skratta?

En...öh få se här nu, jag asgarvar när någon gör sig illa, snubblar eller får popo i ansiktet eller dyl. så ett exempel då jag grät av skratt var när den här papsen skulle fånga sin kisse på taket & så flög stuprännan...sen spruta det massa äckel i ansiktet på han, han trillar så klart ner & slår ihjäl sig halvt! Sånt e kul...å filmen hette...öööh damn något med familj, kanske välkommen till familjen...de tappar bort kattfan & fästmannen leker hjälte köper en ny & måla svansen, syrran knocka han i nån bollsport, lyckat bränna ner hennes mottagning & trädgården fylls av skit för han spolat- villket han skyller på katten, nu vet ni säkert vilken jag menar. Tror det va pacino med å sen den där uggly snubben...han är väl med i dodge ball tror jag!

5) En film som fick dig att gråta?

Jag gråter aldrig...att jag KAN råka få nått i ögat när jag ser house make over skiten med den där gaphalsen (känner att man kan ju egentligen TRYCKA ner megafonen i halsen på han, Tyler hette han eller nått)

Kan inte minnas nu...men en film vet jag att där satt man som en fjant & verkligen KÄMPADE som en sista stund var kommen, bara för att INTE börja läcka som ett såll...minns bara det tyvärr så det var länge sedan

6) En film du önskar att DU regisserat?

asså vara med å få göra kul saker är väl roligare, men...slår på stort och säger ALLA bra rullar, inget crap eller snyftfilmer, bara action å komedi (även om mina komedier skulle vara roligast då rå)

7) En film som aldrig borde filmats?
Ska man komma på det nu? Äh...crapfilmer som får en att undra vem de mutat för att prångla ut skiten & vad fan tänkte de på...egentligen.

8) En film du nyligen sett?

Hmm...en djup & svår fråga...öööh mmm...jo, vänta här nu Aon Flux hetet den väl...hon hoppar & studsar i framtiden, självfallet efter jorden gått under as we know it!
Coolt gräs må jag tillägga!

Och NU...nu utmanar jag ALLA...så vaddå sitta & smygläsa utan att våga komentera...I see you, but I can´t hear you, så slå på stort nu alla mohahaha!

Och Ankie, du e special utmanad...bara så du vet ;)

5 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

*Big solskenssmile*
:-)
Tack!
Antar utmaningen om än det kan dröja liite innan svaren kommer upp, då datorn är dum här och man får inte öppna sidor..ggr..

Detta var kul läsning som vanligos!
Nu ska jag läsa nästa inlägg af dig!
Kraaaaaaaaaaaaam!

torsdag, augusti 10, 2006  
Blogger RedAngel said...

ja, det tog tid här med...måste ju fundera på titlar (inte för d hjälpte mkt)

hehe ja, jag hoppas att mina inlägg duger nu eftersom jag slarvat med bloggandet...men jag har lite godingar att bjuda på trots allt :D

torsdag, augusti 10, 2006  
Blogger mumrik said...

1) En film som påverkat ditt liv?

Finns flera som påverkat mig. Allt efter vilken situation i livet jag befunnit mig i.

2) En film du sett mer än en gång?

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

3) En film du skulle vilja ha med på en öde ö? (ja, det finns biograf där)

Jag gissar att det inte finns nån el där och då slipper jag se Castaway...så den tar jag med

4) En film som fick dig att skratta?

Il Mio nome è Nessuno (My name is Nobody)

5) En film som fick dig att gråta?

Får väl odla den där machorollen fullt ut då. Jag kan faktiskt inte komma ihåg att jag skulle ha gråtit av nån enda film. Filmer väcker inte så mycket känslor hos mig. Men tankar däremot. :)

6) En film du önskar att DU regisserat?

Alla tre Evil Dead rullarna...eller om man skall vara egennyttig...vilken film som helst med antingen Salma Hayek eller Halle Berry... ;)

7) En film som aldrig borde filmats?

Här är det svårt att välja en...det finns så många att välja bland, men det mesta med Jean-Claude Van Damme och Chuck Norris kanske man skulle låtit manusen hamna i papperskorgen.

8) En film du nyligen sett?

Brick

fredag, augusti 11, 2006  
Anonymous Anonym said...

Red: Bra där! Jag visste att du kunde ju! *S*

Mumrik: Brick e jag sugen på som fan! Hur var den?

fredag, augusti 11, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehehehe...så klart jag kan, födde fram detta mästerverk, led liksom av återblickarna & de där förbannade filmtitlar man ska komma ihåg.

Lite Torsten Flinkish hahahaha...

Och Mumrik, tack för ditt bidrag *S* nu har jag en ny lista att glutta på, ligger lite efter på DVD fronten...hehe

fredag, augusti 11, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home