MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, augusti 8

Paranojja or what?!

Hehehehe...hittade på aftonbladet & den kunde jag ju helt enkelt inte låta bli att smacka upp här, mycket intressant!

Vad är du mest paranoid över? ( Du kan välja flera alternativ)

  • Att folk pratar ”skit” om dig bakom din rygg
  • Att det är TV-pejlingen som är ute efter dig varje gång det ringer på dörren
  • Att folk konspirear mot digAtt myndigheterna medvetet försöker göra livet surt för dig
  • Att du är förföljd eller iakttagen
  • Att din arbetsgivare läser dina mejl
  • Att brevbäraren läser din post
  • Att dina grannar lägger örat mot din dörr för att höra vad du gör
  • Att myndigheterna kartlägger ditt liv med övervakningskameror
  • Att din telefon är avlyssnad
  • Att din partner försöker förgifta din mat
  • Att butiksanställda medvetet försöker ta mer betalt av dig
  • Att folk medvetet försöker irriterar digAtt myndigheten kan se hur du röstat i valet
  • Att hantverkare som som kommer hem till dig rotar bland dina privata ägodelar
  • Att ditt kort blir skimmat varje gång du använder bankomaten
  • Att någon går igenom dina sopor, därför bränner du hellre visst skräp hemma än kastar det.
  • Att amerikanska CIA och FBI har full koll på allt du gör

Däremot vet jag att mina grannar gillar att lyssna, knacka & skulle de stå bakom min dörr så skulle jag med glädje sparka upp dörren, så de pissa ner sig en gång för alla!!! mohaha & där växte visst hornen ut :O

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är mest paranojd över att TV-pejlingen vill förgifta min mat..

Dunka nu in på min blogg en sväng Red. You have been CHALLENGED! *S*

onsdag, augusti 09, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*....ah, det är SÅNT de gör... fan misstänkte det, så jag bussade hunden på gubbfan & då blev han ledsen.
Du vet anfall är bästa försvar & i det där läget RUN BITCH RUUUUN

onsdag, augusti 09, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag är lite småskraj för pallkragar.

onsdag, augusti 09, 2006  
Blogger RedAngel said...

eeeh..pallkragar? Nu jävlar har jag missat lite fashion tror jag... måste tvångsläsa modebloggarna *ASG*...

Du kan ju helt klart adda LONDON TERRORISTER som kan göra en paranoid & sätta en klack i pannan på de minst anande människor som närmar sig mig...BAM säger jag bara!

torsdag, augusti 10, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home