MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, augusti 10

Ta helvete...

Så hade man då äntligen bokat en resa till London & vad fan händer??? Får ett sms på morgonen om höhö får se om flygplatsen e öppen? SAY WHAT??? Text TV & nån minut senare....förbannade jävla terrorister & deras förbannade jävla hot...och VARFÖR just precis nu då?

Så nu funderar man...asså rent så där...när man väl pyntat biljetten & om de "råkar" spränga heathrow...vad gör man då? Får man pengarna tillbaka? Landar man i en grop? Eller??? Och så hatar jag köer & förseningar...så det känns ju enormt roande...eller not!

Några små lirare är tydligen inte fångade...men min höga lycka får man väl knocka dem själv med handbagaget & erbjuda sig som frivillig att testa drycker i flytande form på flyget mohahaha...inte mig emot, en skön fylla e ju alltid bra! Ska pissa i deras termosar så ska de få se på bomber & granater.

Naah deras red alert börjar göra mig något nervig nu...ska jag, eller inte? Fast å andra sidan, det vilar ju i guds händer hur högt jag kommer flyga & vart jag ska landa hahaha....men känns inte så där som självklara valet för tillfället, men sheit...min darling...det e det fan värt nog...eller öööh *S*.

(efter snackat med Nisse the man, så erbjöd han sig att antingen lägga sig på bomben, som den gentleman han är...fast jag misstänker att det kommer bli en tillfällighet, Nisse svimmar & landar rätt på. Alternativ 2 var att han gömmer sig medans jag spöar skiten ur dem...hmmm lovley ;)

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Nej!
Du får inte åka!
Jag är din Pimp och bestämmer om tekniken!
Bomber är tekniska saker.
Även om de är kemiska lösningar i flytande form.
Basta!

torsdag, augusti 10, 2006  
Blogger RedAngel said...

Biljetten är redan bokad & betald nu, återstår att se...men det brukar lugna sig då värsta hysterin lagt sig. De har ju öppnat Heathrow nu...så how bad can it be?!

torsdag, augusti 10, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home