MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, augusti 12

Kvinnoproblem...

Något som har irriterat mig en lång tid, är det här med kvinnohälsa eller villken kategori man ska klassa det under, nu får väl ni killar gråta & hålla för ögonen om det stör era vibbar att läsa mina små fräs & väs *S* men...tänkte att nu ska jag allt klottra om det!

Ja, som mina kära läsare vet så är jag hormonstörd *ASG*...äger mer manligt hormon (och det märks INTE alls mohaha) men i alla fall, fick lite piller som man skulle trycka i sig & visst är det trevligt när tittsen plötsligt blev större...hey, vaddå myt om p piller?! Skitsnack, jag har maraccas... ja, ett tag höll de fan på driva mig till vansinne när de började svämma över & akuta BH inköp fick göras, gränsfall att man kunde sova på mage...för de började ta över, men hehe man kan fixa det i ett naffs så de kommer i en mer trevlig size, tyvärr jag är inte jättepatte faschinerad...så jag grät inte när de trilla ner på lagom hylla!

Anyway...tillbaka till irritationen, plötsligt upptäcker man att shitt, har inte en till karta & få se här nu...ojojoj...nån dag kvar på konsumtionen?! Raffsar bland papper för att hitta nummret till lilla gyn & voila bingo, tappat bort det...men man har väl internet mohaha...ringer dit & möts av kära telefonsvar: Vi har semester, ta dig i häcken & ha det bra!

Eh, måste samtliga på kliniken ha semester samtidigt??? Jaja...genast söker man upp ett annat ställe, möts av samma sköna mess...ringer på måfå lite, så jo då, du kan väl få en tid i mmm... september?! Eller oktober?! Men snälla söta rara...tills dess hinner man ju till och med föda barn?!

Lika skönt som när syrran upptäckte att hon hade en innevånare i naveltrakten, hon var inte på det klara att behålla det just då & ja, proceduren är att man bokar tid, ska kolla hur gammalt & allt sådant tjaffs...hon får en tid TRE freakin månader senare och rent så där så kan prover man ta hemma vara fel eller rätt?!

Ja, då är det liksom lite sent kanske att peta bort frön & den stora chocken kom som paket på posten...hennes frö var beyond frö...det var bara 6mån kvar till kläckning. Hur kul är det att sitta & få den smällen i pannan?! Och efter ha kollat på ultraljud & sett det hela så tror jag det är få som klarar av att säga Ta bort det! Iaf bland mina vänner, de som skådat & att det tagit sådan tid har behållit sina bebbar!

Så mina tankar går lite åt en konspiration, en kvinnofälla, gör det svårt & släng på månaders väntetid så ska vi allt befolka sverige så vi hamnar överst i EU listan!

Och just nu, är det väldigt lägligt med distansdejtande hahaha...för några kottar planteras inte utan planering & vill inte få mig en överraskning som heter duga! Men det stör mig något enormt & så ska vi inte snacka mina hormonrubbningar *S*...jag kan bli väldigt farlig om jag inte får som jag vill & just nu vill jag ha ett recept, eftersom det andra uppenbarligen fått fötter JUST precis nu & sådant gillar vi icke!

Har legat på alla fyra & vänt upp & ner på mina högar, lådor och allt möjligt i jakten på det försvunna receptet. Sånt här gör mig nervös...och jag gillar inte friläge...så jag ska hitta på någon riktig rövarhistoria så man får fläka ut sig på den otrevliga stolen & sparka DR i pannan så man får sina sketna piller!

hehe...det var länge sedan jag fräste, så japps ytterligare ett bidrag till väs & fräs sektionen!