MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, augusti 12

mystisk mizeria...eller not?!

Så har man någonstans lyckats nästla in sig i någon form av tvåsamhet, fast på distans...men dock en liten tråd har rullats ut, som en matta på en premiär.

Lite lustigt efter de obligatoriska "förhören", ja man måste ju luska ut om det är ett psyko man dejtar eller kanske värsta mysko pervot som plötsligt kommer farande i en outfit & tror att man villigt & billigt ska ge sig hän i någon twisted fantasi *S*...men jupps, förhörets resultat:

Vi tänker ruggit lika, nästan så där att man bara hmm...vart hade jag den där 100w lampan & nageltången, kanske rottingspö ska stå på inköpslistan...hmm...hur gjorde nu de stora tortyrmästarna för att busta en lögn?! Så har man blivit pillad i håret, bara mysa & bli kliad...men hur skönt är inte det då?

Meh...nästan så man blir besviken, ska det inte komma någon egenhet som man bara tänker å gud, nu sticker jag innan skeppet sjunker, vad är det för freak?! Med tanke på mina utvik om dejter, tidigare i denna blogg så...jo då, jag är så optimistisk så det finns inte hahaha. Fast det här typ distansdejtandet är lite småskönt, man sitter inte klistrad brevid varandra konstant...även om det ibland kan vara så där...SKITOSKAR, nu kunde jag allt tänka mig göra annat minsan än att mata hamstrar & zappa i soffan!

Men det här att man kan andas, göra egna saker är rätt skönt & sen hinner man tänka dess emellan och...det vet vi att jag gillar *S* analysernas drottning, till skillnad från vissa andra (no names) som är som ler & långhalm. Det skulle nog strypa en efter ett tag...eller ja, det par jag tänker på...jo, jag skulle bli galen!

Och sen självklart...min avdankade bläckfisk verkar ha radar som vanligt, han hade visst blivit dumpad eller...oj förlåt mig SINGEL bara och skicka några trevande försök om en repris & som ni vet från tidigare...nej, spottar man ut tuggummit så tar man INTE upp det från marken igen, så jag tror han fick avvisning nummero 28. Fattar inte vad det är med det lilla desperadot, själv skulle jag inte söka tröst bland mina avdankade historior & defenitivt inte efter några nehe du raring, ha det bra sms hahaha.

Han går mig på nerverna...dyker jämt upp som gubben i lådan, så snart är det nummerbyte på ingående känner jag!

Men i alla fall...man är ju lite som katten som just svalde kanariefågeln, just nu hehe & håller fingrarna i kors lite i smyg...för när det verkar för bra så ringer alltid en liten klocka, rätt var det är så får man sitt livs överraskning & står med gapande mun och undrar vad som hände & när fan vindarna vände! Men just nu så tänker jag bara njuta av ögonblickens tilfällen & hur det är...samt sucka lite så där, som sig bör!