MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, augusti 11

Listan we schnott

Obligatoriskt vid smygande på bloggar är stölder av listor, så modifierat lite...skitfrågor svarar jag inte på...så det blir så onödigt att sno dem & överkulturella upplevelser kan vi bespara omgivningen på....det här med dikter & sånt...visst jag läser men jag dyrkar inte & inte heller har jag någon favorit poet, på sin höjd kan man hitta någon okänd som klottrat ihop ngt skönt.

Senaste impulsköp: *S*Mascarpone e funghi, hm...en pastasås...lät gott, får se när jag inviger den, för er som säger HUH nu: Ost & svamp sås...capish!
(INVIGD & funkar hur bra som helst...i canneloni med gräddsås & annat smask)
Bästa promenad: Från bilen till stranden?! :)
Favoritdryck: Cola eller kaffe, tufft val...men inget går upp emot en rykande kaffe på morgonen, eller en iskall cola en svettig dag...OOO sen fanta fläder...ah fifan bästa!
Äter lyxmiddag: På stan
Favoritgata: Smedsgatan på väg hem
Bästa förfestmusiken: Chribba & Nisse lär gråta nu: R´n freakin shake ass B!
Reser helst till: Länder jag ej besökt än (London snart...mohaha)
Bästa mikromaten: Say what? Nä, tinar saker eller värmer mjölken till kaffe...KAN man leva på färdiglagad microgegga??
En bra gå bort-present: En flaska sprit eller vin?! Ska man ge andra saker? Vem fan vill ha en kaktus...hm...måste vara juggen i mig som just tänkte högt hehe
Favoritlyxartikel: Kan det vara mitt lilla givenchy paket med cremer? Ja...låter lyxigt!
Älsklingsljud: Helt klart sonens skratt, så underbart att man inte kan sluta garva själv!
Senaste upptäckt i Stockholm: H&Ms senaste trend hahahaha
Favoritgalleri: Några på söder, minns inte vad de heter men oftast coola tavlor eller bara snygga.
Här bjuder jag mamma på middag: På hennes favoritställe så klart
Favoritförort: Södra förorterna...nästan alla
Fikar gärna på: Beror på, men mysiga fik där rökare kan få ett bloss till koppen
Bästa lunchställe: Rooster & vad heter det andra nu då...gah och den danska biffkrogen?!
Favoritgrönsak: Tomat, är väl det enda jag tål vid det här laget
Favoritfärg: Svart, blått & vissa lila eller vinröda toner
Favoritmärke: Oj, många...criminal, tiger, dkny, zoul, st tropez...och many more
Favoritdjur: hund...stor hund...fet rottweiler (vem trode ngt annat?!)
Bil: Hehehe...ja drömmar om sportiga små saker, som ligger slickade i kurvorna & med färgen svartblå *S*
Favvoskor: Mina blå highheels från italien
Motionerar: Inte
Dyraste jag har köpt: Hum...jag har än vare sig köpt bil eller hus så...får bli mina italienska stövlar med en lapp som folk pyntar hyror för =0
Favoritprodukt på Systembolaget: Rödvin
Bästa fyllekäk: Fetaste pizzan med massor av ost...eller en kebabpizza funkar
Favoritprodukt på apoteket: receptbelagt...eller? vad går man annars till apoteket för?
Fulaste färgen på kläder: Kombinationer med läskiga nyanser snarare än färg, finns så många toner på allt så...?