MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, augusti 16

Så jävla irriterad på falska skitstövlar!

Asså, nu är jag fan irriterad på fittstil & freakin egotrippar. Gestapo lurar över mig för att borra upp hennes pinaler samt att fixa sängen åt lillkorven, så bara mmm...najs najs visst jag kan ge ett handtag eftersom hon är inkompetent på det området!

Sen sitter man & fikar, så hör man ena syrran bara...ah när var det vi skulle åka på fredag? Tittar på dem & bara vart ska ni åka? Gestapo blänger ner andra syrran som missar den blicken & försäger sig...ja, vi ska ju ta en tripp & fira morsans födelsedag?!

Ehum say what? Så varför har ingen nämt det? Amen asså...bla bla bullshit and bananas & när bestämdes det där...jaha ett tag sedan, kul att man ingår i familjeplanerna, så fucking jävla TREVLIGT!??

Men vilka jävla skitstövlar man har att göra med, fy fan säger jag bara! Och vad gör gestapo...springer som en kärring på 0.3 röda & trycker sig i tvättstugan för jag blev förbannad för något vettigt svar fanns det inte, att "försvara" sig med sånt skit fy fan & tydligen var det en rikshemlis de gjort upp om i smyg, och jävla klant som busta dem..eller vad?!

Nä, man blir fan arg & besviken på sådan stil! Men att jag ska hjälpa madam passar sig uppenbarligen?! Pfft säger jag bara & när du ändå sen kommer på att smygläsa det här, eftersom du inte vågade se mig i ögonen & sprang som en kossa i vild panik...så du, var vänlig & håll dig på din sida om du ska vara så äckligt falsk, det där var fan lowest of the low, att du inte skäms...men nej nej du har väl ALDRIG fel va?!

För övrig så kan du vinka cao cao till din fina present, det kommer inte bli det jag tänkt mig, nu har du rasat i mina ögon... för man får det man sår, du om någon vet hur jag tänker om fittstil & vad man förtjänar då! Så hoppas att du tar till dig det & bespara mig ditt skitsnack händan efter!

Så det är bra, nu vet jag hur falsk du är...tack gumman, skittrevligt...ring ditt mongo nästa gång du behöver hjälp & du, köp EGNA cigg istället för att snålröka på andra! Och nej, jag ursäktar dig verkligen inte för det! Och om du trots allt har svårt att fatta (känner väl dig), så vänd på sitsen...så kanske det klarnar till i skallen på dig & undrar hur du skulle tänka då!

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Näe!! Guvva taskigt gjort!!:-(
Men som du skriver..det man sår får man skörda..ler lite djävulskt så där;)
Men kan känna hur det måste huggit till i dig..fy vad ledsen jag blir å dina vägnar.
Men du står upp även då det blåser snålt!
Kramar i massor!

torsdag, augusti 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Klart man blir förbannad, men jaja shit happens & folk kan betee sig som arslen bak & fram...men det straffar sig alltid med en backfire om man är falsk!

Så japps...sur som fan är jag men så är det med familjer, lite piss skit & helvete...så lite tjaffs, sen är man sams efter ett tag igen!

Som en evighetsspiral *S* men jag blir trött på skiten, speciellt när man plötsligt inte är välkommen på resan?! Det är fittigt & ja då må vädergudarna pissa på deras frillor & maten smaka skit hahaha, jag är sååå snäll NOT!

torsdag, augusti 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home