MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, augusti 17

Nu ska vi tävla...

Jupps, eftersom lillkorven släppt burken äntligen så...aaah nu har man hunnit surfa runt som en dåre, fyllt mina behov som datanörd hahaha och vad hittade man...rösta fram årets blogg?!

Hell why not, så step a side modebloggar...nu kommer jag & hoppar in med buller & bong...så självfallet är jag med...kunde ju inte bilda parti som vissa blondiner, så jag tar den säkra vägen, skriver så naglarna spricker & med mitt vokabulär så tror jag inte att politikerna skulle uppskatta mina fräs om vård & annat som jag nämnt...eller typ mygel med tider till slaktar stolen "glid längre ner med gumpen lilla du"!

Så aaah...nu är det fika paus & ska se om jag kan fixa så där snyggt med bilder som Ankie gjort OCH rota fram de där på sonens mästerverk med limmade saker i bordet *S*...eller ja nån gång ska jag glädja er med det!