MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, augusti 22

På livsskådning...

Inte nog med att man har röntgat lilltån själv & analyserat det mesta om liv och leverne, idag tog jag ett till kliv *S*...var hos min lilla sierska!

Och om det hon säger stämmer...så har jag ett ännu större flin i nyllet, för hon har kollat saker förr som stämt på pricken som hon sagt (nämnt det tidigare) och nehe...dagens snack yppar jag ej ett ord om, har en sån där om man säger det högt så kanske det inte händer" noja för mig. För damn shit, det lät nästan för bra för att vara sant mohahaha!

Så på det hela taget är jag nöjd, även om det finns många som så kallat kan spå, så är den här damen klockren...så med facit i hand...Im a beliver...men bara hon, som sagt andra tar hutlöst betalt...snackar i nattmössan (vill minnas blev rekomenderad blomförsäljar yrke till moi, pollenallergisk & tål väldigt få blommor *ASG*) & hon gör det gratis...tror mer på det och att hon alltid haft rätt hittils, för då finns det ingen personlig vinning i det att svamla en lila om vad de tror sig veta!

Men...jag förstår många som fnyser & asflabbar, det gjorde jag med...innan hon fick mig att tappa hakan i backen och bara...eeeh HUR fan vet du det? Har jag ett span på mig som har feta rapporten om mig? Naah!

Anyway...Im still smiling hehe...and BOBO din lilla kossa...VARFÖR kom du inte? Jävla förbanna...nu jag ska slå på din huve!! Fatta!

6 Comments:

Blogger Chribbe said...

Här ska du få en spådom som kommer att slå in...du kommer i en snar framtid läsa min kommentar här på din blogg.
/Madame Spåkula

onsdag, augusti 23, 2006  
Anonymous Anonym said...

Shit jag vill oxså gå men till vem? Förslag?

onsdag, augusti 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Chribba...här får du din: Inom en snar framtid så kommer du tappa ett glas på din fot, svära över smärtan & gråta!

Oki MOHAHAHAHA...passa dig, min spåkula har alltid rätt! Puss på pannan din galna tjeck!

onsdag, augusti 23, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Ankie här och ska läsa inlägget ditt efter maten, men tänkte svara på din fråga:
Här kan du ta del av skrattretande läsning..
Neuronätets forum, inlägg ala Återställ

onsdag, augusti 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hm...ja du Agge, skitsvårt det där tycker de flesta jag testat har vart jääävligt vaga & spå kan jag själv (men min donna e klockren & ser mer än mig, tyvärr snackar hon ej svenska...så kan ej rekomendera henne) med så deras "försök" va ju menlösa & tar de en massa betalt så tycker jag du inte ska gå!

Äh...skriver ett inlägg om det, det är så mycket som jag har att tillägga annars!

onsdag, augusti 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja du Ankie, ursäkta att jag säger det...men KAN man bli återställd från en neurologisk sjukdom?

Och isf hur blev hon det & vilken bokstavskombination led hon av, hur såg mirakelkuren ut?
Kan man bli av med dyslexi oxå kanske?! Bara nyfiken, för då borde väl alla kunna bli "botade" alla med damp med eller adhd?! Varför kom man underfund med dessa diagnoser? Är det bara hjärnspöken eller???

För går det att bota, så ska jag genast berätta det för brorsan, så slipper han tro han e dum i huvudet bara, lite så där psykbryt kanske?!

Äh vilka jävla nötter det finns, man slutar aldrig att förvånas & som sagt den där personen anser ju att hon/han endast har rätt & alla andra är vandrande riksidioter om man läser dennes argument som suger röv stenhårt!

Och med tanke på de undersökningar som görs när man utreder ev. ADHD/DAMP eller liknande, så borde väl psykologerna & teamet hitta hjärnspökena & avfärda dem med en rekomendation på terapi?!

Stånga henne/honom Ankie...*S*!!! Ska kolla om personen kläkt ur sig ngt smart på din blogg mohahaha, tvivlar på det!

torsdag, augusti 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home