MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, augusti 30

WIPPIE...


Och vad gjorde jag idag då? Tog ändan ur vagen å satte det där förbannade teoriprovet...så impad av mig själv...hade inte pluggat mer än läste mina anteckningar i badkaret imorse...sen så segade jag & funderade på att skita i det...kommer fram 1 minut innan provet & gör det på 30 minuter och....för fan...jag satte det?!

Nyss landat & vart så seg, kom på imorse att SATAN provet är idag...och voila, fatta knappt att det var grönt, tänkte aja...går väl åt skogen! Gudarna måste vart tokiga idag & bjuppa på en vinst *S*....åååå liiiika gla e jag för det, men lika förbannat seg ändå!

Ah...måste ju lägga till...fick besök mitt i klottrandet...stångad som man är & med gapande mun efter det klicka till i skallen damn va det grönt elle...så hasa man sig fram till fröken löken bänken, hon bräker grattis...jag blänger ner henne & tar mitt papper...efteråt så bara...hmm asså hur många point fick jag egentligen?! Vaddå otrevlig?! Men räknade inte med det eftersom jag inte pluggat...tänkte hell, waist of money...å det var försent att avboka å slippa pynta... så aaah...jag blev tagen på sängkanten & då funkar jag ju uppenbarligen INTE!!

(Kan ju säga...slog syrran där med pointsen HAHAHAHA!)

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)
Minns hur förvånad jag med blev då jag satte teorin på första försöket.

Den där bilskolan tycker jag som dig om INTE OM!!!:-/
Bra att du sa så som du sa.
RESPEKT FI FAN!!!!!
:-)
Kraaaaaaaaaaaaaaam!

fredag, september 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

TACKELITACK =)
Ja, jag blir ju förbannad & tar inte skit. Snacka med papsen & körde med han idag...bad han va kritisk & säga vad han tycker...behövs mkt mer?!

Han sa att bilskolan är sinnes & då är min paps ändå hård på den biten m körning just för att vi vart i olyckor innan & han är säkerhetstänkare, inte å leka med & skulle aldrig gulla till det när man ber om kritik & sanning!

lördag, september 02, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home