MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, september 4

Just D analysen för fan...

Bah, ja...jag har ju inte haft tid att plita ner allt jag tänkt mig, fått leka jourhavande psykolog lite i ett otrohetsdrama utan dess like skådat, men det får jag vräka upp senare...så dirty så aah man baxnar för mindre, har fått klartecken att leka skvaller journalen...så kommer tåta ihop en analys som bonus på det med!
Sen har jag lekt galen hamster hemma & möblerat om...i princip brytit ryggen av mig för att förflytta möbel från plats A till B för att sedan släpa det ett varv till innan man slutligen var nöjd. Herre gud jag är sinnes, snälla kan någon skjuta mig?!

Fan vilka idéer man kan få...kom oxå på jag skulle köra mina mått snart igen, inte för jag tror jag fettat på mig direkt men hell, kan göra Nisse lycklig igen hahaha!


Oki...sätter en BILD så ni förstår att jag motiverar mig själv för att inleda Londones analysen hahaha....nä men seriöst, det e fan fullt ös varenda gång man ska klottra, och smart som jag var....fråga mig inte HUR man tänker...men i mitt möblera om kreativa stadium inser jag plötsligt att datan ska in i sonens rum?! Ehum...tänkte mer på att jag inte pallar lyssna på alla komandon till CS eller när han hör RedALert så tjattrar det massa ryssar så man kan bli freakin paranoid för mindre...det e ju som hela baltikum invaderar vardagsrummet innan man kopplar vart ljudet kommer ifrån.

Så ja...ni kan ju lista ut vad en halv tonåring gör...BAM så va dörren stäng & man lirkar & smörar för att få tillgång till ENS EGEN JÄVLA DATA SOM MAN PYNTAT SJÄÄÄÄLV... joho man möts av det berömda Bart Simpson garvet...ungen står bakom dörren, böjer huvudet bakåt & ger ifrån sig ett HA HA, vad ska du göra nu då?

Och likt Homer blir responsen Why? You little...sen pillar man sig typ i naveln & tar en pizza & delar ett glas cola med hamstarna...har upptäckt en ny sak... Hamstrar är inte Hundar...man kan fan inte gosa med dom...ja asså nu måste ni tänka...jag lider, får ej min data fix...se bilden, martyren med pizzaslicen...vem fan vill ha musbajs på pizzan...när man förr kunde kasta åt hunden, för att se hur högt hon fånga den...eller om hon klara att ta skinkan från nosen å rätt i gapet...jo då, jag e frisk som få....vaddå har du sett pappaer på att jag inte e det? Tss....inga vittnen inga bevis...jag e NORMAL säger jag *ASG*.

Anyway...nu ska jag leka tvättkärring, rent av stöta mig med någon i tvättstugan som man känner för att smacka in i torktumlaren...egentligen rätt sjukt när jag tänker efter, vad är det för vibbar som gör att man näst intill kan DÖDA någon i tvättstugan? Vad är det med folk & tvätt? Det är ju som bäddat för bråk...vem ska se er? Vem snodde torktumlaren? VA?

Av någon oförklarlig anledning känner jag mig väldigt agressiv den sista tiden...ujuj...nu jävlars har huvuden rullat både höger & vänster. Fast å andra sidan så har det vart befogade anfall, där jag drämt till intet ont anande individer så rumpestumpen så de vakna...mohaha evil me takes 5!

Fast en del vet jag vad det beror på...man ska fan inte bryta celibat så vida det inte blir en...regelbundhet...det är ju som att unleach the monster, snart sitter man väl & släpar häcken på parketten som hundar kan göra & får en villt stirrande blick. För i helvete, vad har jag gjort?!
Och det sägs att killar tänker mkt på sex...hmm...jaha blide väl fel när de dela ut snoppar antar jag hahahaha men lika snygg e jag för det ;)

Jupps...det e fan inte lätt att vara jag just idag *S*...nä, på med Ajax mudderingen & ner till krigszonen...har väl lärt mig termer va: Fire in the hole -där ser vi då tvätten förvandlas till små handgranater...aldrig har ett par string vart SÅ dödliga som när de blir bomber, en strumpa kan numer ta ut en hel by, för att inte tala om byxor...de liksom aaah de blir farliga killar som flyger i lyften, veckla ut mina brax...ehum iofs en säker död med tanke på hur smala de är då...men hell förstör inte min krigsstrategi här nu.

Nej jag e inte frisk, jag vet....men å andra sidan VEM fan är du? Hahahaha Ciao jag ska krypa ner i bunkern nu...hörs lejter med mina analyser om londoneser & annat crap


Londonbridge is falling down...Analyze this Puppyasses MOHAHAH..

blir namnet på den eminenta analysen lejter aki.....

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

ojoj, hets ot folkgrupp!

måndag, september 04, 2006  
Blogger RedAngel said...

Tss...hets mot stringgranater & ankor räknas inte & jag har inte preciserat någon folkgrupp...så SÄPO har visst länkat till en speciell sida själv!

Och...de facto...jag hatar ALLA, så vad vill du...OCH DU GLÖMDE SKRIVA M...för fan MOT folkgrupp heter det din babbe inte OT!!! VA? För i helvete får man inte vara i ofrivilligt celibat & vråla???? VAD LIIIIIDER DU AV?

*ASG* kyss karlsson å ha det bra säger jag bara! Vill helst inte bli länkad till sådana sidor som du erbjuder!

Enjoy the darkess ;) REDZO

måndag, september 04, 2006  
Anonymous Anonym said...

din jävla rasse
hetsar mot rysar
du provocerar
men ingen bryr sig

tisdag, september 05, 2006  
Anonymous Anonym said...

aha! rasistiska åsikter!

tisdag, september 05, 2006  
Blogger RedAngel said...

MOHAHAHAHA...sök hjälp för fan era små mediaplayers. Tycker om er ändå...trots era tjernobylanfall!
Nazdravlje å ha det bra ;)

onsdag, september 06, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home