MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, september 11

cityreprisen...

Äh vafan...spanade in på citysmsen och nu kör vi en ny följetong där jag krypterar och besvarar alla mystifika sms som någonsin förvridit din skalle...

Angående axÈn ohlins sk. jobbgaranti efter fem dagar. Är det bara jag som luktar sovjetiska gatusopare? Mattias, liljeholmen
-Självfallet Mattan har du rätt, men eftersom jag så desperat vill ha en hemhjälp...så hell, rösta blått...så bjussar jag på en kopp kaffe vid nästa arbetstillfälle ;) deal elle?!

Du som skriver om Paprika,HITTAR PÅ bara.Finns M?Snälla skriv en dagbok istället!M
-kära M, det heter recept...inte dagbok, om du hittar gurkan, löken och salladsbladet så är du på rätt spår ;)

Jag visste men kan inte sluta bry mig.Du kommer förevigt vara väldigt viktig för mig.O jag hoppas du nån gång kan förlåta mig.My light in darkness/me.
-Ja men förfan...sa ju att jag INTE tänker säga hej på msn?! Vad är det du inte fattar?? Nej jag kommer aldrig ursäkta dig och släck lampan för fan!!!

. . . jag skulle behöva ett kravlöst möte m dig nämligen. f mkt begärt. . .
- beror helt enkelt på hur bra du är i sängen och att du inte är "lille vännen" i annat fall, glöm det din sjuke fan...jag kräver massor och många gånger!!!

\ Skulle vilja samla alla VI som gick på STRÖMSBORG O GLÄDJEHUSET på-80 o 90talet,Skriv t mig på:dance566@… Hörs.Mica/
-vet inte hur gammal du är eller ens minns dig...men erkänner inget och vem tror på återträffar vid den åldern?! Skaffa nya boggiepolare...nice try!!!

Du driver m mig. JAG har haft mod att kontakta d IRL etc, du satsar på telepati. pah. förtr. no, humörsväng, ja. ett kravlöst möte hade varit bra.
-nu fattar jag inte VEM fan är du? Är du pizzabagaren, brevbäraren...VEM? Telepati säger du...vette fan vilken mottagning du har, men jag har garanterat INTE kontaktat dig ÄN...sa ju om du va ett bra ligg, men nu ska vi inte övertolka saker å ting...klart som fan jag driver med dig!!!

d får duga!/känns fantastiskt,verkar inte ha nån större effekt,men säkert senare./kan kalla mig stjärt! e de ett bra ord?
-ehum...knappast sexy, har du blivit assraped telepatiskt nu eller vad menar du med det där?!

HITTELÖN Till den som hittade min kasse m kläder från zara o viktiga papper i t vagnen i Tensta i lörd. 20.50.Lämna namn o nr i spärren
- så länge du betalar kontant så visst fan var det jag som hitta din kasse...lämnar alla uppgifter här baby, har du en bra lur oxå btw min e pajko?!

Såg dig i lördags vid halv tolv tolv tiden då du åkte in på min gata och iväg... Hade kommit ut om du velat... Älskar dig & saknar dig -men förfan sluta hota mig med den där "sara kom ut igen låten", måste du skicka så ALLA vet att jag tjuvkörde själv?! Fan vad du är död nu kompis & nej det är inte kärlek bara för du sitter bakom gardinen & spionerar!

kära Du tyck tänk exakt som Dig d e precis som om jag sagt d själv förstår Du då? -vill du påstå du är min tvillingsjäl, eller vill du bara nuppa?! du måste vara tydligare förstår du...

Jepps, detta var kvällens digra sortiment och axplock ur dagens city sms mohahaha...återkommer en vacker dag med flera svar & uppkodade svar..you just wait and see

(eventuella sårade...skyll er själva & ta det IRL istället för ge mig material att leka med *S*)