MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, september 10

Bland damm och kartonger...en glamourhelg ;)

Har vart så duktig så jag nästan kan svimma av hänförelse...my god, lyckades komma på vad min favvopizza hette...fatta den ultimata söndags steken: Kebab pizza!!! Tänk att få det bästa av två skräpmåltider i en jävla tallrik?! Är det inte underbart så säg!

Dock mycket besviken på Teve tablån...så hyrde Babas bilar, tänkte nä nu jävlars ska jag garva?! Hur fan tänkte jag då? Visst några fniss, men vart fan är våldet??? Det var ju för lite helt enkelt, ville ju se folk som snubblar å slår ihjäl sig...spränger skiten ur varandra, ja visst några scener va väl sköna, men när man läser att det e finnar & ryssar med så förvänta iaf jag mig mera...besviken helt enkelt, men aaah pizzan satt åtminstånde där den skulle *snörvel*.

Och vad mer har jag gjort? Hmm...få se här vilken partypingla man är, gick som en bulldozer igenom förrådet och slängde allt crap som man sentimentalsparat eller av vilken annan ologisk anledning de existerade, hitta en påse hundgodis oxå?! Ehum...bra att ha kanske?! Eller kunde vart bättre att ha när man hade hunden...eller hittat det då åtminstånde!

Och för andra gången på...ehum låt mig räkna...väääldigt länge så gned jag in mina fagra trämöbler med lite "anti mögel-olja upp dina prylar samtidigt som både du dör av odören & trasjäveln kan självantända" historia. Papito kommer banna mig om han skulle skåda vad jag gjort hehe...gnida mig hit & dit...de har ju klarat vintrar kanon tycker jag hehe...lite sprickor å skit får man väl räkna med?! Och vem fan sa att jag kommer öppna balokngdörren nästa gång han är här hahaha...man e väl inte helt lost! Håll han på hallmattan!

Nu har jag vart så duktig att jag nästan kan printa ut ett eget diplom att tapetsera väggarna med, my god aaaah klappetiklapp på skalleponken!

Jobbigt värre, hitta några gamla biblaböcker...ehe..oups...nu lär man bli lynchad när man kommer med dem, får försöka mygla dit dem och kuta hahaha...skam å vanära!

Och visst fan är det kul att städa...hitta 43.50, så nu jävlars får man lön för mödan *S* dock var det en gammal 50 öring så den får man väl räkna som svinn då....men ändå! Nu hoppas jag givetvis på att hitta de där guldbyxorna...där 500 & 1000 lapparna kommer prassla varje gång man kolla fickan, det skulle då inte sitta helt fel hehe!

Naah...nu ska man låta liten sitta vid datan och få sin datafix...annars lär man väl få fly fältet om man vill ha lugn och ro. Rent av ska jag träna...leka yogabarn...(vilket skämt, men det låter jävligt najs & duktigt...vem vet kanske lägger mig på golvet & sträcker mig som en kisse)