MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, september 11

reklamen har landat, det är återigen måndag

Jupps...nu när jag är i shoppingtagen, så har scannat av de kära reklambladen som hagla ner över en. Och eftersom jag vart tvättstugebitchen idag, så vad skulle man då vilja ha om inte en alldeles egen shiny tingest i badrummet...om inte...jo, en tvätt maskin!

Helst vill jag ha en som både tvättar och torktummlar i en å samma maskin, vill inte stapla upp en massa maskiner å hoppas på att de INTE trilla rätt ner i skallen på en då man badar!

Å vad skådar mitt öga...en kombimaskin? Nej, men dock en som har speciella program för jeans? Ehum..jaha...å titta den har specialprogramm för att få mindre skrynklor på skjortor??? Och hur fan då...inbyggd strykjärn elle? Och lika speciellt program för impregnering och outdoor?! Det facila priset av nästan 17.000?! Och den har stor display i klartext?! Coolt, så nu behöver man inte brillor eller handbok...eller hur menar de nu då?

Men kan den torka kläder oxå för det där priset? Nej, inte då...så vad betalar man för då? I princip för att ett blindstyre skulle kunna sätta på maskinen, fatta vilken knapp man ska trycka på...för om det bara blir mindre skrynklor på skjortor och att man kan tvätta outdoor kläder...så vad fan är grejen?! Seriöst? Nog fan kan man tvätta "outdoor" i en vanlig maskin, det har man alltid kunnat?!

Nej jag är inte impad faktiskt, men hade det funnits en funktion som polerar kakel i badrummet och fäller ner toasitsen samt städar under badkaret och...viker in och stryker tvätten så KANSKE det hade vart ett klipp. Men nu?! Att formulera om funktioner, vinkla det så man rent av skulle tro att det skulle vara en mirakelmaskin...sånt betalar inte iaf JAG för!

Hittade en maskin förut som kostade 5 lappar som både tvättade och torkade...FEM TUSEN... det är en jävla skillnad och...den var väl mer unik i sånna fall, för man kommer ändå behöva stryka skjortor...oavsätt, så vad...mindre skrynkel är bättre än inga alls? Mohaha.. japp det var mitt kritiska konsument tänkande, shoppomanen i mig sparka bakut och fnissa diaboliskt åt dumheterna de försöker prångla ut!