MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, september 16

I do like Jackie do...ehum I think QUIT DA SHIT

Japps...då har dagen kommit, när rödtoffsen börjat bryta sin fula ovana att blossa på som ett lokomotiv runt banan...beslutet fattades ganska snabbt och inom 24 timmar så har den vilda mamsen dragit i nödbromsen så stenhårt att stråna fortvarande dansar runt spikraka och skalleponken befinner sig i ett upproriskt tillstånd.

En sak kan jag säga, sure jag är spontan, men när jag väl bestämmer mig så går jag bärsärkargång och når mina mål snabbare än folk hinner fatta.
Bestämd som få är jag, envis som få oxå...och nu jävlars så är det färdigrökt!
Inga jävla nicorette eller sånt stuff, nänä kör balkanette...en huskur där man tvångs psykar sig själv genom att stirra på paketet, så 36 timmar senare har jag rökt
...hmm...4-5 cigg om jag räknat rätt, det är lite skillnad på det och mina cirkus 1 paket till 1 ½ per dag i...ouff aldeles för många år, nån stans efter sonen släppte boopsen så påbörjade jag "feströkandet" igen & sluta med att man tydligen hade party varje dag, men se där...nu är det banne mig finito!

Tjong i medaljongen sa det och...ja, så snabbt kan man cutta ner och vilka men lider man av? Klåfinger så klart...men en påse godis & ett storbak senare...så hade man pillrat klart med fingrarna! Och jupps, den här gången har JAG bestämt själv...inte min mamma, inte min syrra, inte the kidow...ingen annan än JAG har tagit detta beslut och därför är chansen större att man klarar det.

Värsta som finns är alla "förstå-sig-på´are" som gärna ska bry sig om hur man gör & vilka tips de kan erbjuda en...finns inte på tapeten, snabbt clean cut är det bästa...men för jag inte ska få raseriutbrott så kör jag 48 timmars snabb avvänjning och sen är det slut!

Så alla cigg tiggerskor: Banken har stängt...inga mer uttag ur det vita lilla paketet med guld på, röda korset har semester, köp era egna pinnar *MOHAHAHA* så nu kan ni testa snålröka min kaffesump möjligen...för DET beroendet kommer jag ICKE lägga på hyllan *S*...hur ska jag annars klara av att fungera som människa på morgonen?! Att vakna ever?? Så huset är snart nikotinfritt, men dock ej koffeinfritt....that´s my shit!

Ah...jag vet..min mamma kommer göra vågen, klappa händer när hon inte kan sniffa rök på mig längre, kan väl göra kärringen glad :) MEN...fan, nu kan man inte irritera alla dessa ickerökande herrskapshostande fjantar...damn, men jaja...får väl offra dem & komma på något nytt. Kanske fisa ljudligt & ägglikt när de står för nära i busskön eller vart än man finner griniga fån utan liv!

I´LL BE BACK...men nu vill min abstinens ha KAKA...så ciao ciao på er, håll hårt i godispåsarna om jag passerar, lär garanterat nalla stenhårt hehe


4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Precis! Har aldrig förstått mig på alla dessa nikotintuggumin och plåster...det är ju fusk. Nej, jag klippte bara av med både cigg och snus samtidigt och ett par dagar senare så släppte den värsta klådan. :))

Klart att du fixar det...det är ju som du säger, DU som har bestämt det den här gången.

söndag, september 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

ja...det var punkmummel som skrev ovanstående... :)

söndag, september 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Precis...brukar inte vara några props, bara man bestämt sig! Gått finfint hittils, inte köpt fler "reservcigg" så att säga..nu ere SCHLUTT!

Testat med skit förut...plåster grejset & äckliga tuggumin, fick najs utslag & troligen en nikotin OD allt snurra å höll på spy...tuggumina bränner ju på tungan om man tugga som vanligt...UÄK va äckliga dom är, så näe vet du vad... clean cutt!

söndag, september 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hej dig asså!!!
Krama!
Ankie

måndag, september 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home