MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, september 23

Pics på Ella...

Igår först langa jag in bilderna på Ella efter badet...så nu kan ni se hennes GLÄDJE över ha blivit badad och fönad...hon hatar att bli plåtad oxå för den delen som ni ser...men söt som få luddtussen =P
Här lyckades hon smita från pälsföningen...skåda hennes avsky, hon nästan spyr av ilska, fnös och var allmänt pissd off *S*. Kröp under bordet för att undkomma evil Red och hennes plans.
Här ser vi tydligt hur hon iggar mig och kameran stenhårt...man anar temat hear no evil red, see no evil reds eyes, speak no evil to red...I just hate her for the moment *fnyyyys* and my soul will not be capture on film...basterds!

Den här anar jag att hon hotar mig...gör om det där så ska jag slicka dig på ögat...tugga på dina favvoskor och pinka på ditt täcke, våga vända ryggen till och alla dina kakor kommer vara borta, gone...försvunna...bara så du vet!

Jo då, jag tror Ella är en hämdlysten hund...därför fick hon det fina smeknamnet Ella Bella Fittsmälla...det ryktas att hon gräver upp växter och skvätter jord då hon blir sur...såg även när hon försökte sno min kaka med choklad på...hann precis hejda henne och hon vart skitsur, blängde på mig och kröp under bordet....spana in denna bild, lovar att den där hunden tänker evil tankar och planerar nästa move hahaha...hon e smart, det e jag övertygad om...bara försöker lura en med sin bimbo look!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, första bilden utstrålar verkligen avsky!

lördag, september 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

eller hur *S*...den hunden e så jävla rolig och jag älskade första bilden, den verkligen visar vad hon anser om bad!

lördag, september 23, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ååååh, älskar tung-bilden!

söndag, september 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jupps Em, den e skön...syrran älskade den bilden med, hon e ju så söt den där vovven med sina galenskaper!

söndag, september 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Men då, det är ju en sån där hund som springer efter parkerade bilar...så de blir så där platta i hela ansiktet... ;)

För det vet ju alla männskor att rottisar egentligen är korkade dobermans som sprungit in i en stängd dörr... ;)

tisdag, september 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

*håller handen för hjärtat* VA?! Vad fan säger du mumlish?! Nej nej...alla vet att de dumma dobermansen va så förbannat elaka att tyskarna drog ut dem på sträckbänken...därav e de spinkiga som fan och stornästa! Och sen fattar de sig inte på att käka, de tror de är modeller?! Jävla anorektiker säger jag bara!!!

hahaha...fan, har du inte läst det, snacka inte skit om tyska fettopaddor!!!

Den där lilla?! Det är en tempelhund & du vet att dom e födda under sängen och syftet är att hålla onda andar & spöken på håll, så när asiaterna äntligen hitta dem återigen under sängen, så var de ju så jävla rädda för spöken att de ständigt kuta rätt in i väggen, eftersom de små bimbosarna inte vända skallen i rätt tid...halleluja...varför tror du de lipar ständigt?!
De har ju ZIP brain activity...och då ska vi inte ens tala om de där andra hur man nu stavar...paris hiltonhund...vilka andra hundar kan man klä på & stoppa i fickan?!

Och blöter man ner en tempelvovsing så ser de misstänkt lika ut...små skallar, stora skraja ögon...BOGIEWOGIEDOGZ...säg BU och de dör hahahaha!!! Säg bu till en rottis och mnja...middagen är serverad?! Säg bu till en dobber...och den kutar i cirklar för att bränna mer fett, den tror du e dommare *ASG*!

SÅ VAR DET MED DEN SAKEN...JAG HAR ALLTID RÄTT, SÅ DET SÅ!!! Jävla mumlish *S* nu skrev jag en BOK!

torsdag, september 28, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hehe...det gäller att veta vilka knappar man skall trycka på... ;)

Nej, själv så kan jag bara säga att min lille Jack Russell skulle kunnat vara en perfekt hund. Om det inte var för att den rasen inte är riktigt klok. Är man 10 kg hund, så skall man inte vara övertygad om att man är 60 kg tung och lätt skulle kunna vinna över en grizzlybjörn. Men det är han. Så nåde den lilla parvel till jycke som tror att de kan skrämma honom, då blir han grisk... :)

torsdag, september 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

HEH...tell me more...valpen jag har hemma e av russelsk börda, likt modern sin...som jag berätta om med knapra allt...vet PRECIS vad det är hahaha

torsdag, september 28, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home