MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, september 20

Min midja är smal av samma skäl som mina fötter är små - saker och ting växer inte i skuggan

fick ett fniss i mailen HISTORIER OM INTELLIGENTA KVINNOR

Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den ....
Hon sa: Du använder ju byxor ...

... Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ?
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och sover!

På en vägg på damtoaletten . . "Min man följer efter mig överallt" Skrivet precis under .. . "Det gör jag inte alls" ...

... Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?
Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och lägger sig!
Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till kylskåpet!

Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?
Gud: För att hon skulle kunna älska dig

mnjaa lite dumheter å finss måste man ju bjuda på :P

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Öhhh...jag förstår inget alls...bah så va... ;)

Lämnade ett litet svar under dina macbekymmer om du inte sett det. Lär visserligen inte komma till jobbet förrän på måndag...pga ett litet missöde med foten.

onsdag, september 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

fniss fniss

onsdag, september 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hehehe. Jätteroligt

onsdag, september 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* ere så elle?! Tack mumlish...spanade på svaret, ska se när jag sitter med burken framför mig vad jag kan åstakomma!

Har du brytit benet?! Det var väl inge bra alls :0 du ska inte hålla snoken så högt *S*...du ser hur illa det går!

onsdag, september 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe...jaa Alis & Manualen...nått dumt måste man väl langa upp va i brist på annat!

onsdag, september 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Bröt tydligen foten i början på sommaren, de sa att det var en spricka i ankeln då, men missade ett brutet ben i foten. Det hade läkt ihop på ett något sämre sätt...det troliga är att jag samtidigt slet av en del av ett ledband i foten, som nu helt gått av pga att jag inte vilat foten. Smällar man får ta när man är bäst... ;)

Jag hade inte blicken riktad uppåt...spelar ingen roll vart jag riktar ögonen...ser inget ändå...

onsdag, september 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nämen Mumlish...det där var väl inge kul situation alls!
Så vad kan de erbjuda då? Fötterna använder man ju dagligen och det är väl ingen hit om det läkt galet?! Jävla slarvpellar!!!

Samma med syrran, hade brott på nackkota och bröstben som de missa, rekomendationen var att RÖRA på sig?! Så nu är hennes nacka kvaddad så det visslar om det och man kna ju knappast bryta upp det å låta det "läka rätt" om man nu inte vill antingen dö eller bli invalid?!

Vad trött man blir på slarv & vad de antar man lider av?! Kommer de operera, eller ska det självläka igen?
Urkel...krya på dig ;*

fredag, september 22, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home