MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, oktober 18

Verry djup analys av puppylife

Ja...ytterligare en liten analys om vem som sitter bakom tangentbordet & skriar med jämna mellanrum, ja kunde ju inte direkt kläcka ut något brightare just nu...så listor e ju alltid kul!

Ah...förresten så har jag fått en tröja där det står Ge mig en kram, jag har slutat röka... lite småhet rent av att glajda runt med på krogen...blir nog massor av gullegull då ;) får väl lov att testa nån gång hehe


  1. Vad har du för bil och vilken färg?
    None yet
  2. Bor du i hus eller lägenhet? Lägenhet
  3. Är du gift eller sambo? Sambo på distans...
  4. Har du barn eller husdjur? Både och
  5. Vilken hobby har du?
    Mode, trender, musik
  6. Är du bra på språk och vilka?
    Svenska, engelska, serbiska
  7. Hur många timmar tillbringar du framför datorn varje dag Beror på...kan bli mer om jag jobbar, lite utav en periodare...
  8. Hur fördriver du din fritid?Tränar, umgås, shoppar
  9. Använder du dig av MSN varje dag?
    I princip Japp, men kan gå flera dagar som jag e utloggad...periodare helt klart!
  10. Bor du i södra eller norra Sverige eller i mitten?
    Söder/mitten
  11. Älskar du havet?
    Kan du fethaja att jag gör :P
  12. Badar du varje sommar?
    Nej, det ska vara grymt varmt för att locka mig till svenska vatten, utomlands är jag fisken
  13. Har du varit i Norrbotten?
    Jupps...and I don´t like the myggs and the svajn-cold älvs va...
  14. Till Piteå Havsbad kanske?
    Ja och andra läskiga isvaksbad hahaha
    Tycker du om surströmming?
    Om du dödar mig, jag rör/luktar inte ens i närheten...funkar dock bra om man vill ha håltimmar (sprids bäst i fläktsystemet)
  15. Läser du mycket böcker?
    Ja
  16. Vilka färger gillar du?
    Svart, blått & vitt
  17. Är du fåfäng?
    Förmodligen...hittar till spegeln men stannar inte allt för länge
  18. Vilken färg på hår och ögon har du?
    Brunröd, grönögd

4 Comments:

Blogger Chribbe said...

Du glömde nämna att din favoritbok heter Betong (http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163841584) och att din favoritförfattare är jag. Jag förlåter dig för den här gången, men om det upprepas... ;)

torsdag, oktober 19, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Hej! Jag har inte rymt..
citerar dig
*Hur fördriver du din fritid?Tränar, umgås, shoppar
*
Ja det är ju likt mig, men med den skillnaden att jag tränar=INTE
Jag Umgås=INTE
Jag shoppar=Ja för satan. Har hängt på tradera dygnet runt länge nu och bara skrikt in prylar..Den ena saken värre än den andra...
;-))))

Fattar inte varför jag är så okoncentrerad att jag inte kan varva med att hälsa på vänner på nätet och denna sjukliga mani ala shopping???:-(

Jag fastnar helt enkelt och kan sen inte sluta.

Nu måste jag äta men först en fråga...Har du verkligen rött i dina ögon?
:)
Kramelikraaaaaaaaaaaaaaam!

torsdag, oktober 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe ja Chribba, så sant...men när man bor i betongdjungeln så flyter allt samman...hus, bok, tok...*S* så SORRY VERRY MYCKE... BETONG TEGEL..JAG MENAR BETONG BETONG BEEEETOOOONG!!

fredag, oktober 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe Ankie...ja visst har jag rött FRAMFÖR ögonen, den lilla gardinen går ned och voila...jag blir en livsfarlig tjur hahaha!

Ah, en annan måste ju träna för att hålla nacken igång och ryggen stabil vettu...men ingen svettig träning direkt. Syrran försökte få mig på nått hoppande hit & dit...men näe, jag tränar helst som Tjuren Ferdinand...lugnt och stilla hahaha!

Yrsabyrsa...ja du, jag har shoppat en hel del och nu på listan står ju stora grejor!

onsdag, oktober 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home