MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, oktober 15

Pinsamt fall..

Hur jävla pinsam är inte den nya regeringen förresten? Hur många som helst som anlitat svart arbetskraft eller underbetalt folk och dom här lallarna har nya visioner om att sänka arbetslösheten?!
Ursäkta att man fnittrar och inte tror ett skit på deras snack...jag menar, vad har de själva för syn på samhället & sina "plikter"?! Det var ett jäkla skriande om några toblerone för några år sen, men vad är en chokladbit i jämförelse att utnyttja folk?! Och med dessa löner så har de fan ta mig råd att betala enligt kollektivavtalen utan att ens blinka!

Ska bli intressant att skåda hur de ska dra upp sig ur detta, de har knappt suttit vid makten och skandalerna haglar...det betalas inte TV-licenser och man erkänner glatt och villigt att man utnyttjat folk...så frågan är, ska de utnyttja Sverige på högre nivå nu då, eller vad är den geniala planen?!
Och den nya kulturministern AKA nöten, som visst missat att presken inte gått ut så nu ligger hon lisit till, som systersonen säger!

Nya Moderaterna va, den nya regeringen...mohahaha...det nya fallet, japps man blir kritisk när man hör allt som dammas av till ytan?! Att de siktar på valen 2010 och på att sitta kvar...mnja de lär väl gå på knäna innan av egenmäktigt förfarande *develish smile*, eller rent av var det en protest mot att sossarna satt på tronen, så de sket i att pynta skatt som alla andra nötter...de sparade ihop sina diaboliska enkronor för att skramla ihop till valkampanjen kanske?!

Tjaa...det verkar ju ha funkat så långt...så snart kanske man ser annonser hos herr Reinfeldt, fast denna gång sökte de barnflickor med svenskt ursprung och full betalning enligt avtal?! Ska DOM snacka om att inte ha råd med barnflickors fulla löner?! En annan hade banne mig råd att betala för det och min lön var nog lägre än deras skulle jag tro, för min deklaration innehöll visst inte samma summor?!

Att de inte dör av skam rätt av...fyfan vilka typer...nä hellre en norpad toblerone ;)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag älskar detta förakt :-)

tisdag, oktober 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

*asg* nu lugnar vi ner oss lite Red, känner lite på pulsen...såja. Dröm nu om Tobleronen man kan vinna på Grönan. Stor och fin va? Mmmmm! Men..va i..? Det är ingen FETASTOR chokladbit ju! Bara en fejk med en massa små vanliga i! VA FAN!!! ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!

Här kan ni tydligt märka att jag drar subtila paralleller till den nya regeringen. Vad är det jag säger egentligen? Låt oss analysera detta ytterligare:

En stor låtsastoblerone som egentligen innehåller en massa små istället för den GIGANTISKA chokladbit som vi drömmer om varenda gång vi ser en jävel vinna chokladhjulet på Gröna Lund..

tisdag, oktober 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Å vem faan sa att jag gilla det? Nisse för fan häng med nu MARABOU DAIM HETER DET!!! PERKKELE ATT DU ALDRIG LYSSNAR PÅ MIG!!!!

JAG VILL HA SKILSMÄSSA NU *S*

onsdag, oktober 18, 2006  
Blogger RedAngel said...

Och mister arg...ja förfan, vissa saker kan störa en så enormt med alla dessa fibblers som spela så jävla fina, ena riktiga smusslande skithögar & sure deras "skattelättnad" MY ASS...jo du får 1000spänn tillbaka på skatten, men sorry bilskatten åkte visst upp till 1700 & sen kom visst biltullarna...så VÄNTA HÄR NU, kostar inte det mer än vad du fick i pluskan?!

Och jaja...ska vi nämna att akassan kommer kosta mer?

Dom kan fan kyssa mig där bak med sin budget, för så länge jag inte tjänar 120.000 om dagen så ser jag fan inget ljus i tunneln?! Eller JO jag köper ett hus för bövelen...DÅ kanske jag får en del av kakan?!

Undrar VILKA efterblivna som rösta fram dom här försämringarna...hoppas de åker på marknadshyror oxå, så ska jag skratta sist!

Sure håller med om att det ska löna sig att arbeta & inte pilla sig i örat med bidrag...men sen trilla de visst på snoken i storhetsvansinne och 2010 SKA jag rösta & då jävlar kan de skippa sina räkningar & fiffla mer om de så önskar!

Ju mer jag kollat va de ställer till med, desto mer irritation :P ja...jag skulle få hjärnblödning om jag skulle satsa på politik, skulle dänga upp dem en efter en *S*...NÄ...nu ska vi inte snacka mer om detta, får printa till nått senare!

onsdag, oktober 18, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

*Vi ska fylla våra badkar med den unga högerns blod lalla lall la laaaaaaaaa tralla laaaa fanfar!!!*
:o)
Det är en sång. Men det kanske blir nån som blir arg på mig nu på nätet..?? Hjäääälp...Men jag kunde inte låta bli.

Jag har inte röstat på dem. PUH!
-Såg du statsministerns naturliga leende då de stod uppställda för fotografering, tror jag det var.?
Visst var det fiiiiint?;p

Jag kan inte se hur de ska komma ur denna skämsiga sitsen nånsin.
Mamma tror dock att detta glöms bort snart men JAG glömmer aldrig..he he:-))

Alltså jag rodnade över hela kroppen å deras vägnar.
Kom sen att tänka på att de ÄR verkligen borgare i kubik.
De har inte förändrats alls utan är verkligen pimpinettheten trogen och tror på en elit helt enkelt..
Läbbigt ju...:-(

Nyval önskar jag mig å det snaraste!!
Massa kramelikramar!
Ankie

torsdag, oktober 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

samma här ankie, ska vi dra en igång en kampanj för nyval?! :P fast...ah i detta land så hörs knappt protester, se sväljs mer!

måndag, oktober 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home