MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, oktober 26

förblindad...eller bara förtappad med chatt

Delade upp mitt stöldgods till inlägget nedan som fick mig att komma på hur troligt och sant det är hur det hände med "herr Per" och hans drama...så nu bjussar jag på en inblick av vad en chatt kan ha för oanade bieffekter och det är inte alls så ovanligt.
Den gången var det nog passagens chatt, vill jag minnas...Bobo du får väl fräsha upp mitt minne om det ej stämmer men förfan kommer ALDRIG glömma vår chattstund...EVER!!!

Jag har skrattat...å herre gud och har man suttit på någon chatt någon gång så har man fått både lätt och svårt perverterade karlar som frågar massa pinsamma saker, eller bara är så där allmänt hjärnförslöade och könsord, storlek är det enda som de är kapabla till att klottra...ah, förutom den konstanta frågan: har du msn? Det är fan ta mig aldrig några vettiga män inne...allt är bara titts and ass och cam, det är mina erfarenheter och så fort folk säger CHATTA...så näe, börjar skratta och avböjer....

och till denna story:
Bobo och jag hade tråkigt...hon föreslog chatta...oki...jag tycker det bara e jobbigt...texten flipprar och folk är som vargar, så noppe men jaja. Fångade en "stud" och adda på msn...0.2 nanosekunder senare...VAD HÄNDER, jo don juan runt 30 är plötsligt en äcklig gubbfan som zoomat in sin pitt med cam?! Oh my god...vi skriade...skulle blocka, så låser sig hela MSN...vi skrattar och dööör...får fan panik, gubbfan runkar på och datajäveln har hängt sig...jag rycker strömmen i precis samma ögonblick som det går för herrn...det där var MER än jag ville se...EVER!!!
Startar om datan och...jaha ja...fan gav vi mailen till nån annan? Ah...amen då är det han då...addar den "nya kontakten" och voila...tja snygging...cam på...och jo då, tro på fan att det är gubbfan med pitten i vädret IGEN?! han hade 110 olika mailkonton, jag fick ett HELVETE att blocka ALLT och alla...till följd...NY msn skapades hahaha...så chatt storyn nedan...a fifan...Bobo...du minns va...never again!
(därav chattar jag inte, jag bloggar....hahaha) och när jag hittade det här inlägget på en blogg så...ja, ta mig fan...det är nog så det går till när de blir blåsta.

Precis som det där mysteriet med folk som loggar in på falska sidor och lämnaar ut sina ?bankuppgifter...senast i helgen åkte några Nordea anslutna på häcken?!! MEN HALLÅ...det har vart i media och på bankernas sidor...NEVER EVER ger man ut sina kontouppgifter, vad är det med folk???
Är de helt mentalt efterblivna?...Ska de bara TESTA och se om det är på riktigt?! Hell, en annan ger knappt ut kontonummer och kort när man ligger dödssjuk till ens egna syskon..än mindre skulle jag ge det på nätet?!

Ah...ni måste läsa inlägget under som jag hittade hos bekännelser i göteborg...fyfan vad jag garva och japps, så kom min flashback direkt!